Taky máte ventilátor na chladiči spínaný "přes klíček"? Přijde mi to zvláštní a i u předchozího auta byl na klíčku nezávislý.
Většinou se sice snažím jet posledních pár km cesty tak, aby si motor odpočal, ale potřebě chlazení ventilátorem se někdy vyhnout nedá a přijde mi to prostě drsné vypnout klíček. Údajně je to kvůli alarmům, co hlídají pokles napětí na baterce, ale ten já stejně nemám...
Předělání nebude asi problém, ale co si o tom myslíte vy?
Alda píše:Taky máte ventilátor na chladiči spínaný "přes klíček"? Přijde mi to zvláštní a i u předchozího auta byl na klíčku nezávislý.
Většinou se sice snažím jet posledních pár km cesty tak, aby si motor odpočal, ale potřebě chlazení ventilátorem se někdy vyhnout nedá a přijde mi to prostě drsné vypnout klíček. Údajně je to kvůli alarmům, co hlídají pokles napětí na baterce, ale ten já stejně nemám...
Předělání nebude asi problém, ale co si o tom myslíte vy?
nemam
stava se mi ze dojedu, vypnu a zamknu auto a ventilator mi jeste bezi