MOJE PUNTO 2 - ukažte ta svoje;-) - Majki 2 - ted Mazda 2
Napsal: 15 kvě 2007, 22:38
Tak uz je doma , huraaaa.
Zakladni info:
Fiat Punto Sporting mk2a 1.2i 16V 6-speed 59kW
najeto: 109800 km, r.v. 2000
barva: tmave modra metaliza
kola: 15" original Fiat lita, pneu Kleber 185/55 R15
A ted dojmy: folie na okne tretich dverich pujde co nevidet pryc, zjistil jsem, ze vyhled vzad je temer jak z nejakeho vanu, proste hnus.
Interier budu muset vycistit.
Podvozek je kapitola sama pro sebe, tvrdy, na kocicich hlavach to poradne proklepne kosti . Brzdy skvele, rizeni mene citlive, presto pomerne dobre čitelné, razeni presne a v trochu sportovnim stylu, motor jde ochotne do otacek a nechava se tocit, na druhou stranu kdyz toci pod 2500ot/min, tak o nem vubec nevim. Zatacky se s nim rezou skvele. Audiosoustava ze zakladu se subikem proste skvela, necekal jsem, ze to bude hrat az takto dobre. Zatim jsem pomerne nadseny.
Ted negativa, ktera jsou ale spise opotrebovanosti, nez vlastnosti auta: na zacatek palubni pocitac...zlaty mk2b, tenhle je tak docela stupidne naprogramovany, spotreba v km na 1l je divna.
Displej radia/navigace dostal bud nejaky elektrosok nebo promrzl a v prave polovine je bohuzel carkovany, chybi krystaly, da se nekde sehnat nahradni? Jak je slozita vymena?
Nesviti zarovka v leve casti stredoveho panelu, takze nemam podsvicene ovladace teploty topeni, jak se to da vymenit?
Mam takovy dojem, ze zezadu slysim palivove cerpadlo, nic hlasiteho, ale tichy piskot, nebo spis seveleni je slyset, kdyz dam nohu z plynu a brzdim motorem, je zticha, jakmile pomalu pridam, tak se ozve a jde slyset.
Razeni pateho rychlostniho stupne, pokud saltpaku zatlacim zcela doprava a chci ji soupnout nahoru, tak to nejde, neco tomu brani, tak ji musim dovolit vratit se o kousilinecek zpet a pak uz tam petka zapadne. Ale uz jsem se naucil to tam ze ctyrky soupat tak, ze tam skoci primo. U razeni seste rychlosti tento problem nepozoruji. Co to muze byt?
No a ten podovzek, budu si muset na to zvyknout
A ted dotazy ohledne servisu...kde tady v Praze, to mi nikdo zatim neporadil. Nicmene, mam dotaz co stoji:
- vymena oleje a olejoveho filtru + jake jsou servisni intervaly vymeny
- vymena rozvodoveho remena, prip. kladky + jake jsou servisni intervaly vymeny
- kontrola klimatizace, pripadne naplneni
- kompletni servisni prohlidka auta (abych vedel, na co se brzy pripravit k vymene atd...)
To vse pokud mozno v autorizovanem servisu FIAT.
Dekuji.
Na zaver fota (to prave zrcatko uz tam je ), ktera zde uz byla, z bazace, dnes dost prselo, takze nebyla prilezitost udelat jine, ale o vikendu to doufam napravim...
Zakladni info:
Fiat Punto Sporting mk2a 1.2i 16V 6-speed 59kW
najeto: 109800 km, r.v. 2000
barva: tmave modra metaliza
kola: 15" original Fiat lita, pneu Kleber 185/55 R15
A ted dojmy: folie na okne tretich dverich pujde co nevidet pryc, zjistil jsem, ze vyhled vzad je temer jak z nejakeho vanu, proste hnus.
Interier budu muset vycistit.
Podvozek je kapitola sama pro sebe, tvrdy, na kocicich hlavach to poradne proklepne kosti . Brzdy skvele, rizeni mene citlive, presto pomerne dobre čitelné, razeni presne a v trochu sportovnim stylu, motor jde ochotne do otacek a nechava se tocit, na druhou stranu kdyz toci pod 2500ot/min, tak o nem vubec nevim. Zatacky se s nim rezou skvele. Audiosoustava ze zakladu se subikem proste skvela, necekal jsem, ze to bude hrat az takto dobre. Zatim jsem pomerne nadseny.
Ted negativa, ktera jsou ale spise opotrebovanosti, nez vlastnosti auta: na zacatek palubni pocitac...zlaty mk2b, tenhle je tak docela stupidne naprogramovany, spotreba v km na 1l je divna.
Displej radia/navigace dostal bud nejaky elektrosok nebo promrzl a v prave polovine je bohuzel carkovany, chybi krystaly, da se nekde sehnat nahradni? Jak je slozita vymena?
Nesviti zarovka v leve casti stredoveho panelu, takze nemam podsvicene ovladace teploty topeni, jak se to da vymenit?
Mam takovy dojem, ze zezadu slysim palivove cerpadlo, nic hlasiteho, ale tichy piskot, nebo spis seveleni je slyset, kdyz dam nohu z plynu a brzdim motorem, je zticha, jakmile pomalu pridam, tak se ozve a jde slyset.
Razeni pateho rychlostniho stupne, pokud saltpaku zatlacim zcela doprava a chci ji soupnout nahoru, tak to nejde, neco tomu brani, tak ji musim dovolit vratit se o kousilinecek zpet a pak uz tam petka zapadne. Ale uz jsem se naucil to tam ze ctyrky soupat tak, ze tam skoci primo. U razeni seste rychlosti tento problem nepozoruji. Co to muze byt?
No a ten podovzek, budu si muset na to zvyknout
A ted dotazy ohledne servisu...kde tady v Praze, to mi nikdo zatim neporadil. Nicmene, mam dotaz co stoji:
- vymena oleje a olejoveho filtru + jake jsou servisni intervaly vymeny
- vymena rozvodoveho remena, prip. kladky + jake jsou servisni intervaly vymeny
- kontrola klimatizace, pripadne naplneni
- kompletni servisni prohlidka auta (abych vedel, na co se brzy pripravit k vymene atd...)
To vse pokud mozno v autorizovanem servisu FIAT.
Dekuji.
Na zaver fota (to prave zrcatko uz tam je ), ktera zde uz byla, z bazace, dnes dost prselo, takze nebyla prilezitost udelat jine, ale o vikendu to doufam napravim...