Stránka 1 z 2

HELP - motor 1,1 cuká

Napsal: 11 kvě 2007, 20:01
od MagicMisel
Zdarec všicí!poradte mi cuká mě punto 1,1!chtěl bych slyset všecky možnosti čím by to mohlo být!díky moc

Re: Cuká punto

Napsal: 11 kvě 2007, 20:02
od czEdison
MagicMisel píše:Zdarec všicí!poradte mi cuká mě punto 1,1!chtěl bych slyset všecky možnosti čím by to mohlo být!díky moc
Muzes to trochu konkretizovat cuka ti pri rozjezdu nebo porad zkus to popsat

Napsal: 11 kvě 2007, 20:24
od MagicMisel
Dela to pri jizde!to punto je kamosa a nevi co stím!me to delalo na tipu 2,0 8V spatny palivovy cerpadlo!maly tlak!Vím ze to muze delat strasne moc veci!Jak snimace,to cerpadlo,regulator tlaku paliva,kable nebo jen spatnej kontakt deravi podtlakovy hadicky,bordel v nadrzi atd atd!zajimalo by me jestli stím nekdo nema skusenosti u Punta!

Napsal: 11 kvě 2007, 20:30
od Vencapunto
No jako první bych se juknul na svíce a kabely.Pak bych řešil dál.A máš pravdu že toho může bejt víc.

Napsal: 11 kvě 2007, 21:01
od MagicMisel
Vencapunto píše:No jako první bych se juknul na svíce a kabely.Pak bych řešil dál.A máš pravdu že toho může bejt víc.
jasný!jakej odpor maj mit kabli ze bych je promeril?

Napsal: 11 kvě 2007, 21:06
od Vencapunto
No podle příručky 3-20kOhmů

Napsal: 11 kvě 2007, 21:48
od MagicMisel
jj dík!a co by to mohlo byt mi mo jine jeste?

Napsal: 11 kvě 2007, 22:16
od Vencapunto
Mohlo by to bej i to čerpadlo,ale nejdřív bych zkusil hlavně mezery mezi elektrodama u svící a ty kabely.Ty mezery 0,6-0,8mm

Napsal: 11 kvě 2007, 22:40
od MagicMisel
Vencapunto píše:Mohlo by to bej i to čerpadlo,ale nejdřív bych zkusil hlavně mezery mezi elektrodama u svící a ty kabely.Ty mezery 0,6-0,8mm
ok skusím!díky za rady

Napsal: 15 kvě 2007, 07:45
od frogy
u tychto motorov dost casta zavada, skus premerat cidlo skrt. klapky

Napsal: 15 kvě 2007, 12:57
od marty3d
Mě to dělalo taky, byly v háji kabely ke svíčkám.

Croma

Napsal: 18 kvě 2007, 17:55
od wallmart
Zdravim ... Kámoš měl problémy u Punta 1,2 Sporting a tomu to dělal nataženej rozvodovej řemen .... řemen se vyměnil za 1200,- a auto drandí jak nový ale potřeboval bych poradit s timhle problémem u Cromy ... kabely jsme dal nový, svíčky vyměnil, čerpadlo změřil, výfuk vyměnil,elektriku nechal skontrolovat, diagnostiku si nechal udělat, rozvody skontrolovat a !!! FURT TO DĚLÁ !!!... ještě tu klapku jsem nezkoušel ... poraďte někdo co a jak ??

Re: Croma

Napsal: 21 kvě 2007, 17:30
od majco
wallmart píše:Zdravim ... Kámoš měl problémy u Punta 1,2 Sporting a tomu to dělal nataženej rozvodovej řemen .... řemen se vyměnil za 1200,- a auto drandí jak nový ale potřeboval bych poradit s timhle problémem u Cromy ... kabely jsme dal nový, svíčky vyměnil, čerpadlo změřil, výfuk vyměnil,elektriku nechal skontrolovat, diagnostiku si nechal udělat, rozvody skontrolovat a !!! FURT TO DĚLÁ !!!... ještě tu klapku jsem nezkoušel ... poraďte někdo co a jak ??
palec a hlava rozdelovača!!!!!

Napsal: 21 kvě 2007, 18:50
od lacin
No hlava rozdelovace, ani palec to asi nebude... :-D Ja bych to videl na svice (velka mezera), mozna i snimac polohy klapky. Dal skoceny rozvody (to by ale nejak vyrazne necukalo, akorat by to nejelo). Muze to delat lambda, zkus ji odpojit a na pul hodinky odpojit baterii. Pak baterii pripoj, ale lambdu nech odpojenou a zkus to.

Re: Croma

Napsal: 21 kvě 2007, 23:29
od wallmart
majco píše:
wallmart píše:Zdravim ... Kámoš měl problémy u Punta 1,2 Sporting a tomu to dělal nataženej rozvodovej řemen .... řemen se vyměnil za 1200,- a auto drandí jak nový ale potřeboval bych poradit s timhle problémem u Cromy ... kabely jsme dal nový, svíčky vyměnil, čerpadlo změřil, výfuk vyměnil,elektriku nechal skontrolovat, diagnostiku si nechal udělat, rozvody skontrolovat a !!! FURT TO DĚLÁ !!!... ještě tu klapku jsem nezkoušel ... poraďte někdo co a jak ??
palec a hlava rozdelovača!!!!!
Rozdělovač mě napadl jako první ten to nedělá ... je netknutý a navíc jsem ho už několikrát čistil a stříkal kontaktolem ... hlavně mi vysvětlete proč to dělá jenom při zatočení vpravo ... i na dálnici při sebemenším náklonu .... do tý klapky se pustim co nevidět a ty rozvody mě po zkušenosti s kámošem napadli ale že by to zase skočilo zpátky ??? ten přeci přeskočí o zub a už se zpět nevrátí .... a svíčky ty jsou nový a taky by to neřešilo že to dělá občas a jen při tom když zatočim volantem doprava .... i o prostě půlku stupně .... nepatrně a hnedka to brzdí ... kola narovnám a vše je v normálu ... napadlo mě ještě jestli by to nebylo to čerpadlo ... prostě když to udělá tu odstředivou sílu na tu levou stranu tak to čerpadlo nemá takovej tlak to odstat do toho 4. válce a ten tudíž nemá dostatek paliva ... má to vícebod takže můžou ty 3 ject bez problémů a ten 4. prostě při tomhle náklonu vynechá ... nevim jestli spoléhat na to že ten týpek ty tlaky změřil když mu to dělalo tenhle problém ... mohl to změřit při teplym motoru na rovině a to je to jak hodinky ...