Stránka 1 z 5

HELP - výměna přístrojové desky Mk2

Napsal: 07 kvě 2007, 21:45
od visa
mám na punťovi takovou tu přístrojovou desku co je na ní jen tachometr a stav benzínu, je technicky možné ji vyměniza tu s otáčkoměrem a teplotou vody atd? pokud ano, co taková vyměna stojí? přístrojovka jetá se dá koupit za dvojku

Napsal: 07 kvě 2007, 21:55
od Milsn
Už se to tu řešilo, koukni do starších témat. Celkem to není problém, vyměněný to tady má asi každej druhej. :D

Napsal: 07 kvě 2007, 21:59
od wercecko
visa myslí výměnu u mkII, to bude asi jinačí... :?: :idea:

Napsal: 07 kvě 2007, 22:07
od visa
Milsn píše:Už se to tu řešilo, koukni do starších témat. Celkem to není problém, vyměněný to tady má asi každej druhej. :D
nemůžu to najít
mám toto Obrázek

a chci toto
Obrázek

Napsal: 08 kvě 2007, 09:33
od Milsn
Myslel jsem teda mk1, ale bude to určitě podobný. Pro teploměr si budeš muset opatřit jiný čidlo na motor. To stávající funguje jen jako spínač pro kontrolku přehřátí. Závit by měl být stejný, ale čidlo musí být z modelu s teploměrem - buď z vrakáče nebo nový. Dál musíš zjistit jestli máš přivedenej signál pro otáčkoměr až na konektor přístrojovky.Můj mk1 to měl až na konektor. Chtělo by to porovnat el. schema tvýho modelu a schema modelu ze kterýho je ta přístrojovka co chceš montovat. Já postupoval stejně. Konektory by mohly souhlasit jen jednodušší výbavy neměly vše zapojený. Pokud bys drát se signálem pro otáčkoměr neměl z fabriky natažený, pak to musíš od řídící jednotky natáhnout do přístrojovky sám.Pak se ale bez shematu neobejdeš.To je ve stručnosti vše. :D

Napsal: 08 kvě 2007, 14:17
od visa
Milsn píše:Myslel jsem teda mk1, ale bude to určitě podobný. Pro teploměr si budeš muset opatřit jiný čidlo na motor. To stávající funguje jen jako spínač pro kontrolku přehřátí. Závit by měl být stejný, ale čidlo musí být z modelu s teploměrem - buď z vrakáče nebo nový. Dál musíš zjistit jestli máš přivedenej signál pro otáčkoměr až na konektor přístrojovky.Můj mk1 to měl až na konektor. Chtělo by to porovnat el. schema tvýho modelu a schema modelu ze kterýho je ta přístrojovka co chceš montovat. Já postupoval stejně. Konektory by mohly souhlasit jen jednodušší výbavy neměly vše zapojený. Pokud bys drát se signálem pro otáčkoměr neměl z fabriky natažený, pak to musíš od řídící jednotky natáhnout do přístrojovky sám.Pak se ale bez shematu neobejdeš.To je ve stručnosti vše. :D
děkuju

Napsal: 13 kvě 2007, 21:36
od alibaba
Takto
Je asi 16 druhov prístrojoviek, viem to zo servisu.
Pretože už ako som kúpil moje mk2 tak mi bliká palubný počítač ale ukazuje všetko ako má.
Išiel som do servisu či by mi nepomohli.
Oni že jasné, ale že to bliká preto že bola menená prístrojovka.
Že mi to môžu odstrániť ale je tu riziko že nejaká kontrolka ostane svietiť natrvalo.
Tak som sa na to vykašlal

Napsal: 16 kvě 2007, 16:17
od visa
tak v servise mi řekli, že výměna přístrojové desky není možná, protože jsou to rozdílné velikosti ( tak nevím ). proto bych se ještě rád zeptal, jestli je možné přidat tam nějaký samostatnáý otáčkoměr a postavit ho třeba na palubku. a jaký

Napsal: 19 čer 2007, 12:55
od SHANE54
TATO TEMA MOC ZAUJIMA AJ MNA, TOTIZ NA TEPLOMER A OTACKOMER SOM BOL ZVYKNUTY A TERAZ MI CHYBA (VYMENIL SOM MODEL).
PROSIM PORADTE NIEKTO, KTO TO UZ ROBIL A Z KTOREJ VERZIE MENIL NA KTORU... PRIPADNE NEJAKY TIP, KDE BY SOM PRISTROJOVKU ZOHNAL (KLUDNE JAZDENU ALEBO Z BURANEHO...)

VDAKA ZA POMOC

Napsal: 19 čer 2007, 15:14
od Arrow79
No, teplomer nema MK2a, neviem ako MK2b.

Napsal: 19 čer 2007, 16:35
od Joe301
On asi myslel ukazovatel teploty vody:lol: lebo ta najzakladnejšia pristrojova doska nema ukazatel teploty vody a pristrojovka sa da vymenit jedine čo potrebuješ k tomu je aj ten plast čo zakrýva pristrojovku ten plast čo ma dierky na tie tlačitka po stranách lebo ten je menši ale uchyty sedia všetky rovnako

Napsal: 19 čer 2007, 17:57
od Arrow79
Jaj, taky teplomer :idea: :lol:

Napsal: 20 čer 2007, 07:32
od SHANE54
JASNEE SOM MYSLEL UKAZOVATEL TEPLOTY (TEPLOMER JE NIEKDE INDE). A OZAJ JA AK MYSLIS OTVORY NA TLACITKA V TOM PLASTOVOM RAMIKU OKOLO PRISTROJOVKY, TAK TIE MAM. U MOJEJ VERZIE SX JE TAM NAPRAVO NA NASTAVOVANIE HODIN A NULOVANIE POCITADLA KM A NA LAVO NA NASTAVOVANIE SKLONU SVETLOMETOV. TO SI MYSLEL?
AK ANO TAK PRAVDEPODOBNE BUDE STACIT VYMENIT IBA SAMOTNU PRISTROJOVKU... NIE? :?

Napsal: 20 čer 2007, 07:36
od Joe301
No ved to sa mi zdá že treba tiež vymenit aj to ale najlepšie si to vyskušat treba ist na vrakač a priamo to tam vyskušat či to ide. škoda že si nebol na zraze tam sme to mohli vyskušat za moju pristrojovku že čo by to spravilo vymena je za minutu hotova

Napsal: 20 čer 2007, 08:56
od SHANE54
VDAKA ZA POMOC, NA ZRAZY NECHODIM AJ KED SOM SKALNY FIATISTA A TAKTIEZ NETUNUJEM, MAM KARU ABSOLUTNE BEZ UPRAV AKURAT NADHERNE ELEKTRONY AJ TO IBA 14-TKY.
NEJAKY TIP KDE BY SA DALA PRISTROJOVKA ZOHNAT? TREBARS AJ NEFUNKCNA, LEN NA OSKUSANIE CI TO SEDI... A AK SEDI TAK AJ FUNKCNU... DOST MI NA TOM ZALEZI A PRIZNAM SA UZ SOM SA S TYM PRESTAL ZAOBERAT AZ KYM SOM NEOBJAVIL TOTO FORUM!!!! DOCERTA CHROBAK V HLAVE... OTACKOMER MI NAOZAJ CHYBA