Stránka 1 z 1

Bravo HGT

Napsal: 18 dub 2007, 16:50
od rebel.83
Chtěl bych si pořídit Bravo HGT,ale po shlédnutí naších a německých web.stránek jsem zjistil,že v německu vychází cca o 40 000,-víc.Nevím zda je to tím,že by u más byl fiat méně žádaný nebo jsou v německu v lepším stavu :?: Podle mě je to auto jako každé jiné=má své mouchy i přednosti.Každopádně mohl by mi někdo poradit kolik by mohla být reálná cena r.v.99.U más jsem viděl kousek za 85000,-.Je mi jasné,že je to starší věc,která bude potřebovat investici(jako každá jiná starší věc)a případně na co bych si měl konkrétně u tohoto vozu dát pozor.Předem děkuji a přeji mnoho šťastných kilometrů s vašími plechovými miláčky!!

Napsal: 18 dub 2007, 20:08
od DaMe
sehnat HGT v dobrym staqvfu je tezky vetsina byla bourana na predek(nedobrzdi)spatne opraveny to spatne vypada a geometrie a symetricky uhly tak nesedi a muze stim mit pak brobleny skontroluj tlaky a bacha na praskani hlavy...

Napsal: 19 dub 2007, 10:34
od rebel.83
Díky za radu!
Koukal jsem na netu na fota z bazarů (jistě jsou to jen fota)a vypadá to všechno dobře spasované(blatníky,nárazník,kapota),i ten rošt ve předu není pomuchlaný...tak navím jestli je to tak super opravené nebo nebourané.Konkrétně je to HGT r.v.2000 120 000km za 99000,-.Takže uvažuju že si to omrknu.Každopádně než bych to zacvakal,vzal bych ho do nějakého servisu a tam ať to proklepnou.Ještě jednou dík a až(jestli) si ho pořídím,jistě se pochlubím :D
PS:ještě jsem uvažoval o 1,8GT a ty ji máš,mohl bys mi o něm něco napsat(nebo kdokoli jiný).
Dík a Zdar!!!

Napsal: 20 dub 2007, 12:34
od coyote
rebel.83 píše:Díky za radu!
Koukal jsem na netu na fota z bazarů (jistě jsou to jen fota)a vypadá to všechno dobře spasované(blatníky,nárazník,kapota),i ten rošt ve předu není pomuchlaný...tak navím jestli je to tak super opravené nebo nebourané.Konkrétně je to HGT r.v.2000 120 000km za 99000,-.Takže uvažuju že si to omrknu.Každopádně než bych to zacvakal,vzal bych ho do nějakého servisu a tam ať to proklepnou.Ještě jednou dík a až(jestli) si ho pořídím,jistě se pochlubím :D
PS:ještě jsem uvažoval o 1,8GT a ty ji máš,mohl bys mi o něm něco napsat(nebo kdokoli jiný).
Dík a Zdar!!!
¨

Takže. HGT je náročný a drahý. Ten kousek o kterém mluvíš se 120 ti tis km má tak akorát čas na výměnu rozvodů. A to je u HGT dost problém, protože je tam hodně málo místa. Rozvody se dají dělat i na tom motoru přímo na autě, ale spíš se ten motor vyndavá a to to dost podražuje.

Co se týká 1.8GT. Sám jej mám a jsem s ním nadmíru spokojen. Sice nikdy nepojede jako HGT, ale poměr cena/výkon je u něj lepší. Díly jsou levnější a taková výměna rozvodů není tak drahá...

Víc zkušeností s motory HGT najdeš na www.fiatbravoklub.com

Napsal: 20 dub 2007, 15:35
od DaMe
Gt je supr HGT je raketa ale jezdis za 12litru na mesto a jedes s lehkou noho stim GTckem jezdim tak kolem 9litru a vali to porad je to v pohode az na tesneni pod hlavou jde oto ze HGT je horsi na vymenu rozvodu a podobnych vecech na fotkach uvidis ze pod kapotou je opravdu malo mista a pri stretu(nedobrzdeni)mas motor u sebe HGT bylo moc bouranych kusu muzes narazit na dobry ale ber ze pri nakupu tohoto auto je mozna hezkej lak pekny kola silnej motor ale prevodovka trpela ulozeni naprav tlumice a brzdy jako u jinych auto neni dokonale auto ale kdyz si veznes ze si clovek muze koupit e36 skoro v zakldu z roku 1995 nebo bravo GT lehky pekny novejsi za stejny penize s levnejsimi nahradnimi dily tak je to uz jen otom ze chces jezdit ve starym BMW nebo novejsim aute..