Brzdy na leve strane
Napsal: 18 říj 2024, 11:56
Tak jsem na STK dostal vysledek, ze zadni leve kolo brzdi o 35 procent min nez prave na nozni brzdu a na stejnem kole ma rucni brzda tretinovou ucinnost oproti druhe strane... vymenil jsem tedy brzdic, ktery jsem nahodou mel dome novy (TRW), odvzdusnil, kdyz bylo odpojene lanko rucky, tak za nej slo v poho tahat sem a tam od stelovaku rucni brzdy za sedackama... dnes na STK opet vse blbe, stav se temer nezmenil (30-33 procent rozdilu oproti druhemu kolu). Navic me upozornil, ze i na prednim levem kole je rozdil temer 30 procent mene nez na pravem prednim :-/
Predpokladam, ze ten brzdic, ktery je na zadku kotoucovy, se vzadu nijak nesteluje - a jelikoz je novy, tak proste po seslapnuti nozni brzdy se nastavil podle desticek - to bylo nakonec videt, jak se desticky primackly na kotouc po prvni seslapnuti. Pri odvzdusnovani slo pedal seslapnout docela ztuha (bez motoru), ale sel seslapnout az dolu a kapalina vytekala hadickou do lahve cista. Je tam nejaka zaludnost, na kterou jsem zapomnel? Jinak uz snad jen desticky a kotouc, ale desticky maji skoro centak tloustku (hrana materialu byla tedy oloupana) a mastny to neni...
Predpokladam, ze ten brzdic, ktery je na zadku kotoucovy, se vzadu nijak nesteluje - a jelikoz je novy, tak proste po seslapnuti nozni brzdy se nastavil podle desticek - to bylo nakonec videt, jak se desticky primackly na kotouc po prvni seslapnuti. Pri odvzdusnovani slo pedal seslapnout docela ztuha (bez motoru), ale sel seslapnout az dolu a kapalina vytekala hadickou do lahve cista. Je tam nejaka zaludnost, na kterou jsem zapomnel? Jinak uz snad jen desticky a kotouc, ale desticky maji skoro centak tloustku (hrana materialu byla tedy oloupana) a mastny to neni...