Stránka 1 z 1
HELP - zápach benzínu v kabině
Napsal: 15 dub 2007, 21:05
od rbiciste
Zdravím,
Prošel jsem doufám všechna tématu k tomuto problému a nenalezl jsem uspokojivé vysvětlení pro můj případ.
Zkontroloval jsem přívod benzínu a vracečku, vedení benzínových par a nic jsem nenašel. Přesto pokud chvíli jedu a otevřu okno začne smrdět benzín. Zdá se, že přepnutí na vnitřní cirkulaci pomůže a zápach zmizí. Našel jsem také netěsnost na výfuku v napojení katalyzátoru a druhého dílu výfuku. Ale opravdu si myslím, že to co cítím jsou benzínové výpary.
Mám podezření na ventil na filtru s aktivním uhlím v motorovém prostoru. Podle mne nespíná a páry z nádrže pak unikají z filtru místo toho, aby byly násávány motorem. Dá se nějakým způsobem zkontrolovat jeho funkce? Například jaké je spínací napětí atd.
Případně další tipy jak na to.
Díky,
Radek
Napsal: 15 dub 2007, 21:10
od standor
Asi blbost určitě jsi to kontroloval,co hadičky které vycházejí z palivového čerpadla?pod zadním sedadlem pod tím deklem.Je to tam plastové a rádo to praská.
Napsal: 15 dub 2007, 21:27
od rbiciste
Kontroloval. Měl jsem sundané víčko pod sedadly a nic ani při běžící pumpě.
Díky,
Radek
Napsal: 15 dub 2007, 22:34
od dedo.miki
Ked je to cítiť za jazdy tak je to vpredu v motorovom priestore.
Napsal: 26 črc 2007, 10:25
od rbiciste
Hlásím poněkud se zpožděním, že je to opraveno. Byl vyskočený z nádrže ventil pro recykulaci benzínových par. Bylo třeba vyndat nádrž.
Díky,
Radek
Napsal: 26 črc 2007, 12:32
od SHANE54
PROSIM NAPIS AKO SI TO PRESNE UROBIL. NIE SOM MOC NEJAKY TECHNIK ALE NA MK1 MAM TAKY ISTY PROBLEM. SOM TO IGNOROVAL, ALE POTOM SOM SA BAL AJ ZAPALIT SI V AUTE CIGU.....BOOM
Napsal: 26 črc 2007, 14:24
od rbiciste
Mno, já to nedělal, protože mi zároveň dělali i spojku. Ale znělo to dostatečně jednoduše.
Nastudoval jsem to zde:
http://punto.mysteria.cz/odvzdus.htm
Vypadlý z bajonetu byl "4 – Vícefunkční ventil". Je třeba uvolnit nádrž z třmenů a překontrolovat. Je třeba vyháknout výfuk atd. U tebe to může být klidně něco jiného. Překontroloval bych celý systém "Vratný systém odvzdušnění palivové nádrže" a až potom tahal nádrž. U mně to jsou modré hadičky.
Hodně štěstí,
Radek
Napsal: 16 dub 2008, 20:22
od Plecháč Tony
rbiciste píše:Mno, já to nedělal, protože mi zároveň dělali i spojku. Ale znělo to dostatečně jednoduše.
Nastudoval jsem to zde:
http://punto.mysteria.cz/odvzdus.htm
Vypadlý z bajonetu byl "4 – Vícefunkční ventil". Je třeba uvolnit nádrž z třmenů a překontrolovat. Je třeba vyháknout výfuk atd. U tebe to může být klidně něco jiného. Překontroloval bych celý systém "Vratný systém odvzdušnění palivové nádrže" a až potom tahal nádrž. U mně to jsou modré hadičky.
Hodně štěstí,
Radek
A nevíte někdo kde na tej nádrži je ten ventil připojenej, nebo jestli to jde nějak ze spodu auta alespoň poznat bez odmontování tý nádrže, jestli je ten ventyl vypadlej ?
Napsal: 16 dub 2008, 20:29
od rbiciste
Zdravím,
Jak říkám, nedělal jsem to. Ale je třeba alespoň uvolnit nádrž a trochu ji spustit dolů, což znamená uvolnění výfuku atd. Ventil je připojený na horní straně nádrže na levé straně, pokud mne paměť neklame.
Radek
Napsal: 17 dub 2008, 12:54
od Plecháč Tony
rbiciste píše:Zdravím,
Jak říkám, nedělal jsem to. Ale je třeba alespoň uvolnit nádrž a trochu ji spustit dolů, což znamená uvolnění výfuku atd. Ventil je připojený na horní straně nádrže na levé straně, pokud mne paměť neklame.
Radek
OK, dík, zkusim na to kouknout.