Obvykle při zvednutí a zatočení kolem je vadné ložisko hlučné, víc poškozený vrní hrčí nebo má i vůli.. Nemusí to být vzadu ale klidně i předek a nejen ložisko kola.. Když to nejde najít tak ještě něco pojezdi, obvykle se to pomalu zesiluje a po pár stovkách km už to najdeš přesně
FAG je kvalitní tam problém není. Je hned několik možných chyb jak ložisko při montáži poškodit že nevydrží - lisování, při utahování ložiskem točit a správný utahovací moment.. Pokud to tam servis najebal kladivem, při utahování netočil a utáhl to "vod voka" tak těch 10kkm je zázrak že to vydrželo..
Lepší měnit sám, vyjde to na třetinu, máš jistotu že to je dobře a pokud ne tak víš že jsi to podělal ty sám
. V servisu nevyreklamuješ nic, řekne že to je silnicema a nazdar.
Koukám zadek se nelisuje jen nasadí celý náboj a utáhne - tipuju že bylo utažený trubkou na krev = přetažený, poškozený oběžný dráhy (utahovací moment vymezuje vůli v ložisku...) Tomu by těch 10kkm odpovídalo...
https://www.autodily-cardo.cz/_nove/sad ... 713606350/ Ověř si pro svoje auto... Utahovací moment v dílenským manuálu, nebo dohledat na webu možná bude i v návodu k ložisku... Momentový klíč nahradíš závažím a např. metrovou trubkou, např. 200 Nm je závaží 20kg na metrovým rameni, dá se i táhnout mincířem, osobní váhou apod. A kvalitní momenťák (kalibrovaný) taky zas tak moc nestojí, rozhodně míň než to dát do servisu... a za dalších 10 kkm to dělat znova