Stránka 1 z 1

Nástřik podvozku a dutin.

Napsal: 10 dub 2021, 16:52
od specnazjrh
Prosím poraďte.
Pořídil jsem nové Tipo sedan a nikde jsem se nedočetl jak má ošetřený spodek a dutiny.
Případně řešil jste někdo tento způsob ochrany?
Díky za rady

Re: Nástřik podvozku a dutin.

Napsal: 10 dub 2021, 19:26
od HeFab
V kufri pozri do blatníkov a budeš mať predstavu, ako je auto v dutinách ošetrené.
Ak tam nájdeš vosk, môžeš byť spokojný 🙂

Re: Nástřik podvozku a dutin.

Napsal: 10 dub 2021, 20:11
od Jirka Mirror
Já jsem nic neponechal náhodě a auto kompletně vystříkal dutiny, sundal veškeré plasty a nastříkal i spodek.
Dělal jsem to u každého auta co jsem vlastnil a při dalším prodeji to bylo velké plus, nikde žádná rez.

Re: Nástřik podvozku a dutin.

Napsal: 10 dub 2021, 21:04
od liborko
Pochybuju,že budou ve fabrice voskované dutiny a spodek tzn.podlaha,spoje prahů a pod plastovýmá vložkama podběhů jako každý Fiat mizernost a holý plech, takže raději si to doma poctivě ošetřit,zavčasu než to napadne liška :wink:

Re: Nástřik podvozku a dutin.

Napsal: 11 dub 2021, 07:11
od rogi
liborko píše: 10 dub 2021, 21:04 Pochybuju,že budou ve fabrice voskované dutiny a spodek tzn.podlaha,spoje prahů a pod plastovýmá vložkama podběhů jako každý Fiat mizernost a holý plech, takže raději si to doma poctivě ošetřit,zavčasu než to napadne liška :wink:
Prosím vymenovať ktorá automobilka ošetruje dutiny voskom. Niektorí tu maju fantazírku :wink: Si uvedomte auto je spotrebna vec, aby mali ludia čo žrat tak sa aj tak vyrába. Kasna prebehne kataforezou, a hned na to sa strieka farba, odspodu niektore exponovane miesta dakym sajrajtom proti kamienkom. a to je všetko. Tak budíček.
Mam Bravo-2 už jedenasti rok, da sa napisat že tam ešte pod bielou farbou je podklad, neviem teraz ako to je u Fiatov, hrdza napravnice predna aj zadna, kasna nepozeral som.

Re: Nástřik podvozku a dutin.

Napsal: 11 dub 2021, 07:51
od m.scale
Fiat Smažík Ústí n/Labem nabízí - Antikorozní nástřik dutin a podvozku vozidel. Jestli je to drahý,nebo není ,to nevím : http://www.smaziknord.cz/detail/95-novi ... u-vozidel/

Re: Nástřik podvozku a dutin.

Napsal: 11 dub 2021, 08:11
od tatko Tom
Mne tá cena pripadá dobrá. 270 eur ma stálo ošetrenie podvozku bez dutín plus výmena predného ramena "po kamarátsky".

Re: Nástřik podvozku a dutin.

Napsal: 11 dub 2021, 13:35
od liborko
rogi píše: 11 dub 2021, 07:11
liborko píše: 10 dub 2021, 21:04 Pochybuju,že budou ve fabrice voskované dutiny a spodek tzn.podlaha,spoje prahů a pod plastovýmá vložkama podběhů jako každý Fiat mizernost a holý plech, takže raději si to doma poctivě ošetřit,zavčasu než to napadne liška :wink:
Prosím vymenovať ktorá automobilka ošetruje dutiny voskom. Niektorí tu maju fantazírku :wink: Si uvedomte auto je spotrebna vec, aby mali ludia čo žrat tak sa aj tak vyrába. Kasna prebehne kataforezou, a hned na to sa strieka farba, odspodu niektore exponovane miesta dakym sajrajtom proti kamienkom. a to je všetko. Tak budíček.
Mam Bravo-2 už jedenasti rok, da sa napisat že tam ešte pod bielou farbou je podklad, neviem teraz ako to je u Fiatov, hrdza napravnice predna aj zadna, kasna nepozeral som.
Kataforeza není vše,pokud je tam holý plech nestříkly plastizolem např.spodek podlahy kolem prahů,podběhy ( u fiatu klasika) tak stačí pár zim jízd v soli a v místech kde je to ošuchané od kamínků se to rozjede ani nevíš jak. Něco jiného je pokud to auto většinu zimy prostojí a nejezdí,ale každodení ježdění v zimě v těch největších sračkách je o něčem jiném. Stačí porovnat se škodovkou,ač škodovky nemusím tak ti alespoň plastizolem nešetří . Další podstatná věc je jak výrobci řeši prostor vevnitř v dutinách a odtok vody-kondenzu,což u Fiatu moc slavné není a voda se v prahách pak drží. Takže u Fiatu raději dutiny vyvoskovat samodomo,a prodloužíš tomu život.
Je ale třeba říct,že jsou lidé co to neřeší jako ty,když to bereš jako spotřebák ,pak se o to nestarají a po pár letech se auta zbaví a chudák ten kdo to koupí po něm. Pak jsou ti co si auto chcou nechat co nejdýl a pořeší si antikorozní ochranu.

Re: Nástřik podvozku a dutin.

Napsal: 11 dub 2021, 20:37
od Jirka Mirror
Pár aut už mi tady na nástřik spodku prošlo a musím říct, že čím mladší tak toho plastizolu je na autech čím dál méně.
Máš to jedno jestli ital, japonec nebo korejec, všude kryž sundáš plasty tak na tebe kouká jen katoforeza a dutiny suchý.
Z vlastní zkušenosti jestli můžu radit je do dutin nejlepší Dinitrol 1000 cena 200kč za litr. I po deseti letech je jako bys ho tam nastříkal včera.
A na spodek je nejlepší přípravek od Bernera na bázi vosku, cena za litrovku je necelých 200kč.
Včechno vyzkoušeno dlouhodobou vlastní zkušeností.

Re: Nástřik podvozku a dutin.

Napsal: 21 dub 2021, 10:19
od michaljav
Jirka Mirror píše: 11 dub 2021, 20:37 Pár aut už mi tady na nástřik spodku prošlo a musím říct, že čím mladší tak toho plastizolu je na autech čím dál méně.
Máš to jedno jestli ital, japonec nebo korejec, všude kryž sundáš plasty tak na tebe kouká jen katoforeza a dutiny suchý.
Z vlastní zkušenosti jestli můžu radit je do dutin nejlepší Dinitrol 1000 cena 200kč za litr. I po deseti letech je jako bys ho tam nastříkal včera.
A na spodek je nejlepší přípravek od Bernera na bázi vosku, cena za litrovku je necelých 200kč.
Včechno vyzkoušeno dlouhodobou vlastní zkušeností.
Je to bohužel tak, šetří se každý halíř, všude a čím dál víc... Můj fiat tipo 2019 jsem hned po koupi ošetřil sám - vystříkal dutiny i spodek co šlo. Dutiny byly bez ošetření a plastizolu jak šafránu....

Re: Nástřik podvozku a dutin.

Napsal: 27 dub 2021, 08:33
od Designer
Mám podozrenie že tá antikoro úprava sa stenšuje z dvoch dôvodov:
1. šetrenie nákladov pri výrobe auta
2. aby auto čo najmenej vydržalo a človek si musel kupiť nové - tzv. trvaloudržatelny rozvoj

Re: Nástřik podvozku a dutin.

Napsal: 27 dub 2021, 09:05
od Vladka1
To neni podezření... Osekat výrobní náklady na minimum a úmyslně omezit životnost neni nic novýho... Jak např. elektrolytický kondenzátory v elektronice (vysychaj), tak antikorozní ochranu auta, tak ložiska, motory, elektronika pájená bez olova, slabá kabeláž atd. atd... Teď mají přibýt ještě baterky a to bude vymalováno :mrgreen: Snad se rychle zjistí že to je slepá cesta a nejlepší i nejekologičtější auto je jednoduchý s běžnou životností 20 let..
U novýho auta jednoznačně hned vystříkat dutiny a spodek proti šutrům + vosk na podvozky (nápravnice, brzdový trubky apod.)