Stránka 1 z 1

Bravo 1.4 T-jet 120k snímač teploty vody

Napsal: 06 bře 2021, 20:08
od ibraj
Dobrý den, už delší dobu mi Bravo 1.4 T-jet 120k ukazuje chybu P0116 signál teploty vody, při tom se vypne ESP,ASR,Hill holder, neukazuje teplota vody a sepne se ventilátor na chladiči na plno. Samozřejmě jsem dal nové čidlo teploty na termostatu (dvakrát) ale problém se stále objevuje, pak jsem ještě dal nový konektor a prošel vodiče jestli nejsou někde poškozené, alespoň kam to šlo a nemusel jsem rozdělávat všechny svazky kudy vede, a na nic jsem nenarazil, při tom jsem si všiml poškozené izolace k jinému čidlu na převodovce (nevím přesně k čemu slouží v eLearn jsem ho nenašel, na foto) to jsem opravil... Chyba se neobjevuje ihned, když jedu v klidu a motor moc "nezatěžuji" tak se většinou neukáže, ale jakmile jedu větší rychlostí např. do kopce a přídám plyn tak se objeví skoro vždy, to stejný když jedu na tempomat, na rovince většinou nic ale jak přijde větší zátěž a motor je "pod plynem" tak se objeví..

Nenapadá prosím někoho čím by to ještě mohlo být?

teplota.png
teplota.png (93.23 KiB) Zobrazeno 2363 x
20210306_183638.jpg
20210306_183638.jpg (89.26 KiB) Zobrazeno 2363 x

Re: Bravo 1.4 T-jet 120k snímač teploty vody

Napsal: 07 bře 2021, 19:37
od MCKiller
Jen FYI to co je v kroužku by měl být spínač zpátečky, takže teoreticky nic společnýho s tvým problémem..

Re: Bravo 1.4 T-jet 120k snímač teploty vody

Napsal: 07 bře 2021, 20:35
od ibraj
Ano podle eper je to spínač zpátečky ..

Re: Bravo 1.4 T-jet 120k snímač teploty vody

Napsal: 27 pro 2023, 12:30
od otoman
Aktuálně se potýkám se stejným problémem, našel jsi co to způsobovalo?

Re: Bravo 1.4 T-jet 120k snímač teploty vody

Napsal: 10 led 2024, 01:34
od tomass
Na hledání tohoto typu závad je bezpodmínečně potřeba miliohmetr. Existuje spousta hodně drahých měřidel.

Tento je poměrně dostupný a spolehlivý. Ověřil jsem jeho přesnost na kabelu CYKY 5x6mm podle katalogových údajů.
Voltcraft R-200
https://www.conrad.cz/cs/p/voltcraft-r- ... 01393.html

Mám ho už 8 let a dá se s ním zkontrolovat libovolný kabel přes konektory i zalisování konektoru. Důležité je čtyřvodičové měření malých odporů.
Tenkrát mě stál skoro 4000 Kč. Teď je za 2500 Kč.

Je to nejdůležitější měřidlo, které jsem za celý život měl v ruce !

Typuju, že závada bude ve špatně nalisovaném konektoru, nebo zoxidovaný kontakt. Obojí se tím dá změřit. Větší vibrace motoru způsobí vynechávání.