Stránka 1 z 1
Fiat Uno 1.0 - problémy
Napsal: 08 dub 2007, 12:46
od trubista
Ahoj, mám problém s plynulým chodem auta. Jsem začátečník, ale když mě poradíte, tak bych to dokázal zpravit! Když jedu, tak je všechno OK, ale jak vyřadím nebo zastavím a nechám volnoběh, tak mi vždycky auto chcípne. Když držím nějaký otáčky na volnoběhu a stojím na místě, tak ne. Nevim kde bych měl hledat závadu a nebo co by mohlo být špatně. Prosím poraďtě mi.....Díky
Napsal: 08 dub 2007, 22:53
od Lubosss
Ahoj trubista tak ak je to karburator co typujem ze je lebo nenapisal si i.e tak pri karburatore ako je klapka je skubka ktoru treba otocit na polohu ktora vyhovuje.Vlastne zdochyna Ti preto lebo je nizky volnobeh a prave tou srubkou ho dvihnes tak aby bol optymalny.Dufam ze Ti to pomoze ak nie tak napis poriesime to nejako
Napsal: 09 dub 2007, 08:20
od dedo.miki
Tá šrúba nastavuje polohu škrtiacej klapky ,takže ak pritiahneš tak jeden závit(jedna otáčka) tak sa ti zdvihnú otáčky motora.Na tej šrúbe zvykne byť aj pružina ktorá zaistuje aby sa samovolne netočila.
Problém trvá!
Napsal: 09 dub 2007, 11:21
od trubista
Je to lepší! Nechcípe to na každý křižovatce, ale při studeným startu bez plynu, to je dobrý -> když potom (na místě) přidám plyn(protočím motor), a otáčky klesaj, tak to chcípne ... Když už jsem s ním chvíli jezdil, tak to to jsem zkoušel to samý, ale po zahřátí to už běhalo !
Měl byhc teda přistartování 2-3 prošlápnout plyn ?
Jinak chci moc poděkovat za pomoct - hnedka se lépe jezdí
Napsal: 29 dub 2007, 14:47
od lacin
A mas funkcni volnobeznej ventil? To je vec zezadu na karbecu, vede k nemu spinanej +. Casto se stava, ze kablik upadne a volnobeh nedrzi. Samozrejme to naladis sroubkem na klapce, ale tim padem vyradis z funkce veskerej volnobeznej system.
Napsal: 05 čer 2007, 13:14
od Michal M
Ahoj, uz dlouhou dobu mam s Unem podobnej problem jako Trubista, s tim rozdilem, ze mam vstrikovani i.e. V ruznych intervalech, ne pravidelne (vetsinou v situacich kdy to clovek nejmin potrebuje napr. rusna krizovatka atd...), auto na volnobeh chcipne. Nekdy jde nastartovat ihned, ale ve vetsine pripadu trva nejakou dobu (radove minuty) nez se uraci motor naskocit. Proto musim udrzovat otacky jemne seslapnutym plynem a kdyz to jde, dobrzdovat rucni brzdou. Je to legrace, do ty doby, nez si to clovek vyzkousi na vlastni kuzi...
Trubista urcite vi...
Uz jsem zkousel vsechno mozny, od stelovani sroubkem volnobehu, po vymenu volnobeznyho motorku (nebo jak se to jmenuje- cerna potvora co reguluje volnobezny otacky)atd.
Uz jsem rezignoval na to hledat pricinu techto problemu. Ale ted kdyz tady ctu ze ma nekdo podobny problemy, byl bych rad, jestli by mi mohl nekdo poradit cim by to mohlo byt... Dik moc!!!
Napsal: 17 čer 2007, 09:49
od lacin
Muze byt pricpanej vstrikovac, ale to se nestava. Mozna je spatny modul zapalovani - to je takova zebrovana svine na rozdelovaci. Zkus ji jenom odmontovat z rozdelovace a nech ji vyset na dratech. Nebude se ohrivat od motoru a melo by to fungovat. Ale to by ti chcipalo, ikdybys drzel otacky.
Nejlepsi by bylo, kdyz by se ti to stalo, zkusit, jestli je to benzinem, nebo jiskrou. Jedno z toho tam nebude.
Napsal: 08 pro 2007, 13:40
od hama74
Ahoj.Tak zeptam se i ja.
Kmotr ma take problem ,ale takovy,ze mu to zere jako ........ a pri rozjedu z krizovatky se to neche rozjet...proste asi myslim hodne benzinu to dava...ma to strikacku.
Chis se zeptat.Da se to nejak seridit laicky nebo to musi na diagnostiku a veci obdobne?
Za namety a navrhy diky......