Stránka 1 z 1

Pada do nouzoveho rezimu p0091 p0092

Napsal: 03 lis 2019, 20:18
od lukeec
Ahoj, nedavno mi zacal fiat padat do nouzaku, ve vetsine pripadu v levotocive zatacce, kdyz je tam nejaka nerovnost, rozsviti se motor a kdyz jen vypnu a hned zapnu klic tak jede normalne, jen zustane svitit motor. Na diagnostice to vzdycky napise kod p0091 a nekdy i p0092.
Regulator tlaku jsem vymenil, palivovej filtr taky, prepad vstriku je vporadku, kdyz se hejbe se svazkama kabelu tak se nic nestane. Prikladam 2 fotky z chyb a hodnoty co melo auto za jizdy, kdyz kontrolka nesvitila a nepodarila se mi mi zrovna roznout.
A kdyz je motor zahraty a treba 15minht stoji, hrozne dlouho musim tocit aby chytl, treba i 5s.
Prosim poradte co jeste vyzkouset...


https://img34.rajce.idnes.cz/d3403/16/1 ... 191503.jpg
https://img34.rajce.idnes.cz/d3403/16/1 ... 114537.jpg
https://img34.rajce.idnes.cz/d3403/16/1 ... .jpg?ver=0

Re: Pada do nouzoveho rezimu p0091 p0092

Napsal: 06 lis 2019, 15:10
od Bravomv
Tady se toho asi moc nedozvíš. Když tu závadu zadáš na Googlu, tak tak vyskakuje spousta diskuzí, je třeba si to projít. Rovněž hledej u aut, která měla stejný motor, např. Croma, Alfa apod. (předpokládám, že máš objem motoru 1,9). Rovněž lze spoustu rad najít na polském fóru Fiatů. Tady je to mrtvé a na dieselpower fóru tě budou akorát urážet, že máš Fiata.

Re: Pada do nouzoveho rezimu p0091 p0092

Napsal: 07 lis 2019, 16:50
od Ondrus84
ahoj zkontoroluj konektory na jeddnotlivých vstřikách,už jsem se setkal se zlomeným drátem právě na konektoru vstřiku...
povytahuj je proměř...

Re: Pada do nouzoveho rezimu p0091 p0092

Napsal: 01 pro 2019, 13:41
od lukeec
Tak konektory jsem zkousel a jsou v poradku :/