Problém s 1.startem
Napsal: 22 kvě 2019, 16:50
Ahoj,
potřeboval bych radu. Mám problém s 1. studeným startem. Projevuje se to tak, že :
1. Nastartuje, vytočí se do "sytičových otáček" a chcípne
2. Chytí, jde v "sytičových otáčkách" a střílí do výfuku, jakmile klepnu na plyn přestane střílet.
3. Chytí až třeba na 3. pokus
4. Chytí a chová se jako uchlastaný motor, nižší volnoběh dusí se, nereaguje na plyn..
U všech situací platí, že pokud ho v tomto stavu chcípnu a znovu nastartuji, chytí naprosto normálně.
Auto jezdí normálně, za studena neškube, neklepe. Jede stále stejně, mám ho od nového (měřeno na dálnici, na stejném úseku)
Je to Punto 199 r.v. 2013 1,4 8V bifuel najeto 130 tis
V 118tis dělaný rozvody, klínák, nápínák, svíčky a kabely k nim, veškerý fitry, olej, vyčištěná klapka atd....
Diagnostika nic neukáže, čidlo nasávaného vzduchu ukazuje reálnou hodnotu okolního vzduchu, v 95tis. měněj MAP senzor a vstřikovače plynu. Olej bere pořád stejně. Benzín Verva 100 + VIF Provoz kombinovaně 3:1, 3 nádrže plynu a pak jedna benzinu, kvůli proplachu benzinových vstřikovačů.
Budu vděčný za nějakou radu.
potřeboval bych radu. Mám problém s 1. studeným startem. Projevuje se to tak, že :
1. Nastartuje, vytočí se do "sytičových otáček" a chcípne
2. Chytí, jde v "sytičových otáčkách" a střílí do výfuku, jakmile klepnu na plyn přestane střílet.
3. Chytí až třeba na 3. pokus
4. Chytí a chová se jako uchlastaný motor, nižší volnoběh dusí se, nereaguje na plyn..
U všech situací platí, že pokud ho v tomto stavu chcípnu a znovu nastartuji, chytí naprosto normálně.
Auto jezdí normálně, za studena neškube, neklepe. Jede stále stejně, mám ho od nového (měřeno na dálnici, na stejném úseku)
Je to Punto 199 r.v. 2013 1,4 8V bifuel najeto 130 tis
V 118tis dělaný rozvody, klínák, nápínák, svíčky a kabely k nim, veškerý fitry, olej, vyčištěná klapka atd....
Diagnostika nic neukáže, čidlo nasávaného vzduchu ukazuje reálnou hodnotu okolního vzduchu, v 95tis. měněj MAP senzor a vstřikovače plynu. Olej bere pořád stejně. Benzín Verva 100 + VIF Provoz kombinovaně 3:1, 3 nádrže plynu a pak jedna benzinu, kvůli proplachu benzinových vstřikovačů.
Budu vděčný za nějakou radu.