Dodatečné montáž předních mlhovek na nové Doblo 1,6MTJ 2010
Napsal: 07 pro 2018, 10:56
Zabýval se s tím někdo? Já to zatím nerozběhl. Na první pohled auto vypadá, že má kompletní kabeláž, protože v motoru jsou konektory pro připojení mlhovek a v palubce by mělo stačit pouze vyměnit tlačítkovou lištu za druhou s tlačítkem předních mlhovek, což jsem pokusně udělal a přesto se na konektorech mlhovek 12V neobjevilo ani při zátěži žárovkama. Podotýkám, že pojistková skříňka s relátkama v motoru za baterkou je plně obsazená a druhá v kabině vlevo pod palubkou má vlevo 5 pojistek a ostatní na liště jsou prázdné a neprodrátované a 14 vpravo, kde to je plně obsazeno. Zadní mlhovky mají svou 1 pojistku, netuším jestli má sloužit i pro přední (možný 1.zádrhel). Netušíte někdo zda to lze nějak rozběhnout třeba za pomoci počítače napíchnutého na diagnostický konektor? Takto mi kdysi vypnuli u tohoto auta terorizující pípání při nezapnutí pásů. Konektor pro zapojení tlačítkové lišty v kabině má obsazených 6 pozic na piny konektoru od tlačítkové lišty (2.možný zádrhel, že instalace je zde už nekompletní a já netuším jak je to u originálně instalovaných aut z fabriky). Podobná situace by mohla být u novějšího Punta, kde pojistkové skříňky vypadají stejně.