Stránka 1 z 3
HELP - ztraci se voda v chladici
Napsal: 26 bře 2007, 17:26
od Davids
Zdravim, mam takovy problem koupil jsem puntika 1997, 54kw, a ztraci se mi voda v chladici dolil jsem ji skoro pod max, a druhy den je nadobka skoro prazdna, ma to asi souvislost s topenim, protoze nekdy jde citit fridex, a co je pro mne trosku nepochopitelne, ze auto pokud jedu pomalu nebo zastavim zacne foukat studeny vzduch, ikdyz je treba motor zahraty do 3/4 , poradte mi prosim co s tim, a jak to vyresit diky moc
Napsal: 26 bře 2007, 17:33
od majco
už sa to tu riešilo ! prasklé tesnenie pod hlavou tlakuje chladiacu sustavu a určite prasklý radiator kúrenia!- -- následok toho tesnenia! Vlastná skúsenosť
Napsal: 26 bře 2007, 17:38
od Davids
majco píše:už sa to tu riešilo ! prasklé tesnenie pod hlavou tlakuje chladiacu sustavu a určite prasklý radiator kúrenia!- -- následok toho tesnenia! Vlastná skúsenosť
no, ale kdyby bylo praskle tesneni pod hlavou tak by sel z vyfuku bily dym, a i pod vickem olejove nadrze by byl videl mokry povrch ale to topeni bude pravdepodobnejsi, ale jak se k nemu dostanu ???
Napsal: 26 bře 2007, 18:02
od Sob
vyndej palubku:-(
Napsal: 26 bře 2007, 18:13
od Davids
Sob píše:vyndej palubku:-(
to jako musi jit cela palubka ven???jeeeeeej tak to bude neco, a myslis ze muze byt praskly tesneni pod hlavou jak taky psal kolega, to bych poznal ne? a bude se mi ztracet voda v chladici, ikdyz nebudu mit topeni zaple nemela by ne?
Napsal: 26 bře 2007, 18:13
od Vencapunto
De ti tlak do vody ne voda do oleje.
Napsal: 26 bře 2007, 18:17
od Sob
Jestli mas praskle topeni budes mit vodu pod kobercem v interieru.Pry na to funguji pripravky na praskly chladice.kolega to nalil do vody a pry je to svaty.Tesneni pod hlavou je jedna z mala nejcastejsich zavad.Zkus se podivat jakou barvu ma kour
Napsal: 26 bře 2007, 18:18
od Davids
Vencapunto píše:De ti tlak do vody ne voda do oleje.
jo tak to ja nevedel, mam poznatky ze skody 120
takze rikate vymenit tesneni? a bude se porad ztracet voda ikdyz nebudu topit, potrebuju tet zpravit spojku a na zadni naprave vlevo se ozyvaji dute zvuky, topeni musi pockat, bude se s tim dat normalne jezdit nebo budu porad dolivat vodu?
Napsal: 26 bře 2007, 18:20
od Davids
Sob píše:Jestli mas praskle topeni budes mit vodu pod kobercem v interieru.Pry na to funguji pripravky na praskly chladice.kolega to nalil do vody a pry je to svaty.Tesneni pod hlavou je jedna z mala nejcastejsich zavad.Zkus se podivat jakou barvu ma kour
pod kobercem voda neni, ale citim nekdy citim fridex, vcera jsem dolil vodu a jel do prace a zpatky cca 8 km, a voda je hluboko pod min, ale nikde se neobevuje vubec nevim
Napsal: 26 bře 2007, 18:20
od Sob
budes dolivat vodu,ale muze to odsrat hlava a pokroutit se.Zadni ramena nekupuj,jen silentbloky a ty se muzou vymenit.
Napsal: 26 bře 2007, 18:23
od Davids
Sob píše:budes dolivat vodu,ale muze to odsrat hlava a pokroutit se.Zadni ramena nekupuj,jen silentbloky a ty se muzou vymenit.
takze co nejdrive to tesneni vymenit? a topeni muze pockat ? jj taky doufam, ze silentbloky budou stacit, nevis jak se pohybuje cena?
Napsal: 26 bře 2007, 18:25
od Sob
no pokud je v hajzlu topeni tak ti bude ubyvat voda,ale za 8 km litr vody to vypada na to tesneni.Silentbloby stojej okolo 1100,- ted nevim presne ale porad lepsi nez 3000 za rameno
Napsal: 26 bře 2007, 18:26
od Davids
Davids píše:Sob píše:budes dolivat vodu,ale muze to odsrat hlava a pokroutit se.Zadni ramena nekupuj,jen silentbloky a ty se muzou vymenit.
takze co nejdrive to tesneni vymenit? a topeni muze pockat ? jj taky doufam, ze silentbloky budou stacit, nevis jak se pohybuje cena?jo a to tesneni bych si mohl vymenit doma sam, neni v tom nejaky slozity zadrhel?
Napsal: 26 bře 2007, 18:29
od Sob
musis vedet jak nastavit rozvody a dotahnout hlavu.Kdyz uz bude dole tak bych zkusil jestli neni pokroucena.A modli se at neni spatny topeni
Napsal: 26 bře 2007, 19:36
od b@fi
Nazdar....
kontroloval si opticky celu chladiacu sustavu???...mal som podobne trable...takze najprv to bola mrazova poistka na strane spojky co zistis velmi tazko
...potom to bola mrazova poistka na strane rozvodov - co sa da skontrolovat ...no a nakoniec to bol samotny chladic...z ktoreho mi pomalicky po kvapkach ubudalo chladiacej kvapaliny....to som este nespomenul vymennikovy radiator z ktoreho urcite tiez nieco presakovalo.....poistky som dal vymenit----slusna palka do chladica som nalial LIQUI MOLY alebo nieco podobne a je po problemoch.....viem ten chladic mozno uz tolko nevydrzi ale stale lepsie ako kupit novy za 3000 alebo sekac za 1500 Sk.
K tej kolisajucej teplote....ak mas v poriadku termostat a nekolise ti vyska chladiacej kvapaliny respektive nemas upchaty radiator alebo trubky tak by to malo fungovat bez problemov.....