Stránka 1 z 1

DISKUZE - 6 kvalt na 1,3 diesel???

Napsal: 02 bře 2007, 20:31
od FANDAK
mam PUNTO II mk2 2003/10 1,3 multijet (JTD)

chci se zeptat šel by tam dát šestikvalt ze sportinga :?:
Pasovalo by to :?:
Jaké ůpravy by se musely udelat :?:
Kde bych ten šestikvalt pravděpodobně sehnal :?:

za názory předem děkuji zdar FIATACI :twisted:

Napsal: 02 bře 2007, 21:26
od standor
Ze sportingu benzíňáku nebo grande 1,3multijet sporting?z 1,2 16v nebo 1,4 16v má podle dízlu kratší diferenciál. Příruby budou stejné.Tak jako tak 6kvalt budeš shánět zřejmě dlouhoTo se na šroťácích jen tak neválí. :cry:

Napsal: 04 bře 2007, 10:57
od lacin
Souhlasim se Standorem, sou tam jiny diferencialy, nevim, cemu si pomuzes. Pri stodvaceti budes tocit 4 tisice a ses s dýzlem na koncu a uplne mimo ekonomicky otacky... :-) A priruba si nemyslim, ze bude stejna... Uz jenom z toho duvodu, ze by docházelo k tomu, co sem popsal...

Napsal: 04 bře 2007, 11:35
od ygzo
Trosiiiicku offtopic, ale neviete mi niekto potvrdit alebp vyvratit ci je prevodovka z 1,2 8V uplne ta ista ako prevodovka z 1,2 16V ???? Niekto hovori ze je to to iste a niekto ze to nie je to iste lebo 8V je slabsi 16V je silnejsi. Vazne neviem.

Napsal: 04 bře 2007, 12:00
od lacin
No 8V je konstruovana na mensi kroutici moment. Ale vetsinou snese cca o 10% vetsi kroutak, co tam je. Urco by s ni jezdit slo, ale vyvaroval bych se hrabani na kolejich, kde se zacne hrabat a pak se prudce chyti kola silnice, tam se muze prevodovka skubnout... :-)

Napsal: 04 bře 2007, 12:41
od FANDAK
lacin píše:Souhlasim se Standorem, sou tam jiny diferencialy, nevim, cemu si pomuzes. Pri stodvaceti budes tocit 4 tisice a ses s dýzlem na koncu a uplne mimo ekonomicky otacky... :-) A priruba si nemyslim, ze bude stejna... Uz jenom z toho duvodu, ze by docházelo k tomu, co sem popsal...
V pohodě to jde točit do 4000 tis. a do 5000 tis. není žádný problém.

Ekonomic je asi tak si myslím 3000 tis. a jedu po dálnici 130 KM/h.Mám spotřebu průměr 4,6 l/100km 80%dálnice 20%ostatní silnice tankuju shell DIESEL V POWER a je to znát na spotřebě a je to živější.

Motor je hodně pružný zabírá turbo od 1750 tis. a jde to vytočit až do 5300 tis. :D

Proto si myslím že by se 6 kvalt moooc hodil nebo né :?:

Napsal: 04 bře 2007, 13:23
od lacin
No jo, ale i sestikvalt bude mit pri 130 kolem 4 tisic. A to uz je i na jtd dost. Vseobecne prevodovky na naftaky maji delsi prevody.

Napsal: 04 bře 2007, 22:58
od FANDAK
Opravuji spotřebu 4,6l/100km na ůdaj 5,0/100km.

Je to v prdeli co ty italové delali když sestrojovali počítač?
Na počítači 4,6 a ve skutečnosti 5,0 to je divný né?
Divný je to taky že když dám nohu z plynu a motorem brzdím tak počítač ukazuje 2,0l/100km přitom jde do motoru minimum nafty možná skoro nic.

Kámošovi u oktavky a fabie ukazuje 0,1l/100km tak to ma byt.No nevim jakou stím máte zkušenost ale ten počítač v puntu je teda orientační.(HOLD ITALOVÉ CO NAPLAT) :lol:

Napsal: 04 bře 2007, 23:27
od TV-Punto
Ano, ukazuje stale 2,0L ak je zaradena rychlost a volnobeh :) a castokrat ked je palivo pod 50Km - dojazd tak ani nemera.