Stránka 1 z 1

HELP - prevodovka z 8v do 16V ?

Napsal: 27 úno 2007, 00:24
od ygzo
Caute. Mam nejaku trosku divnu prevodovku, mozno ze uz maju synchrony nieco odkrutene, tak pomyslam nad opravou alebo zohnanim nejakej novsej prevodovky.
Mal by som k dispozicii prevodovku + spojku z punta , ale je to z 1,2 8V a ja mam 1,2 16V a neviem ci je to ta ista prevodovka. Viete mi poradit? Je ta prevodovka na 8V ina? Alebo to je to iste a mozem to s kludom kupit? Ponukaju mi zanovnu prevodovku spolu so spojkou za 10 tisic a pritom oprava mojej prevodovky (ak nepomoze vymena oleja) vide na 8-10 az 12 tisic podla odhadu, tak to vidim ze by to nebola asi zla kupa keby ta 8V bola identicka s 16V, len by sa to vymenilo a bolo by ok.

Napsal: 27 úno 2007, 07:52
od marmor
Len tak pre zaujímavosť koľko ti ukazuje tachometer najazdených km?

Napsal: 27 úno 2007, 08:24
od cali
prevodovka je ta ista

Napsal: 27 úno 2007, 10:22
od ygzo
marmor píše:Len tak pre zaujímavosť koľko ti ukazuje tachometer najazdených km?
93000 km. Preco? Myslis ze ako boli stacane a prevodovka ma odjazdene ovela viac? Nemyslim si ze to bolo stacane, to auto je inak vo velmi dobrom stave, interier velmi zachovaly aj exterier, stacane to podla mna nebolo, to by bolo vidiet na pedaloch, ovladacich prvkoch, volante. Na tych 93 tisic km nmi to sedi.

Napsal: 27 úno 2007, 12:12
od marmor
Neviem, či to bolo stáčané alebo nie. Chcel som si to porovnat s tým mojím "křápom". Na tacháči mám teraz čosi cez 65000km pri 60tich tisícoch som menil spojku. Teraz mi to vychádza zase na spojku. A pri 93tisícoch prevodovka? Čo sú toto za autá :?: :shock:

Napsal: 27 úno 2007, 13:42
od ygzo
marmor píše:Neviem, či to bolo stáčané alebo nie. Chcel som si to porovnat s tým mojím "křápom". Na tacháči mám teraz čosi cez 65000km pri 60tich tisícoch som menil spojku. Teraz mi to vychádza zase na spojku. A pri 93tisícoch prevodovka? Čo sú toto za autá :?: :shock:
No, servisak sa na tom odviezol a hned mi povedal ze spojka uz pojde asi tiez po chvili prec, lebo ze ide akosi tazko. Rozmyslam co naaaaaahodou nemozu byt problemy s radenim aj kvoli horsej spojke, ale snad nie, neviem.

No a co sa tyka tvojej otazky co su to za auta, tak podla mna maju na prd prevodovky a spojky, nic to nevydrzi a je to asi poddimenzovane alebo co. Ine auta s tym az tolko problemov nemaju, co som pocul.

Napsal: 27 úno 2007, 13:56
od Patrik
marmor píše:Neviem, či to bolo stáčané alebo nie. Chcel som si to porovnat s tým mojím "křápom". Na tacháči mám teraz čosi cez 65000km pri 60tich tisícoch som menil spojku. Teraz mi to vychádza zase na spojku. A pri 93tisícoch prevodovka? Čo sú toto za autá :?: :shock:
Čoveče já mám najetých cca 85 tisíc, a taky se mi zdá, že obložení spojky má dost. Zabírá sice pěkně, plynule, ale často mi při zabírání píská - jako by se o sebe už třeli šrouby obložení. Nechce se mi věřit, že by spojka tak málo vydržela. Co to dělalo tobě ???

Napsal: 27 úno 2007, 14:57
od marmor
Mne nepískala ale pekĺzávala, nebola ani tvrdá. Proste ako keď ti odíde spojka. Pridáš plyn a namiesto, aby sa auto plynulo rozbehlo motor ide do otáčok a autu sa veľmi nechce pohnúť. Bol som pri tom, keď mi tú starú spojku menil týpek a bolo všetko vonku. Kotúč bol úplne zodratý pritlačný tanier bol ešte dobrý. Pravdepodobne nekvalitný materiál. Stači, aby bol kotúč trochu pružný o desatinku a už je problém. Ten kotúč som mal v rukách a vyzeral OK, :o . :roll:

Napsal: 27 úno 2007, 18:45
od ygzo
Volal som do servisu Fiat a tam mi nevedeli povedat ci je ta prevodovka rovnaka... :shock:

Napsal: 27 úno 2007, 19:30
od cali
tie dokumenty by nemali klamat, nebal by som sa toho

Napsal: 27 úno 2007, 19:43
od NewEddie
Mam tu knizku k Puntam - neviem ako je to po slovensky, nemecky je to so wird´s gemacht - asi Tak sa to robi - a tam je ze 1,2 8V ma prevodovku C.514 a 16V tiez ....