Stránka 1 z 1

HELP - Spotreba chladiacej kvapaliny

Napsal: 23 úno 2007, 18:36
od stilo130
Zdravím.

Asi pred týždňom mi menili lambda sondy a tesnenia hlavy, ventilov aj výfuku, nakoľko mi motor chodil dosť nepravidelne hlavne za studena. Po tomto všetko OK, v servise mi doplnili chladiacu kvapalinu, a dnes som pozeral, už je opäť medzi min a max a klesá. Čím to môže byť? Z výfuku mi vždy vyjde nejaká kvapalina a nie je to benzín.

Nejaké podobné skúsenosti? Jedná sa o 1.2 8v 44kW

Dík

Napsal: 23 úno 2007, 18:58
od Vencapunto
Mě se taky trochu ztrácí,ale u mě je to chladičem.A když je pod nulou tak hulí jak fabrika,ale je to jenom pára(snad).Je to údajně konstrukcí posledního dílu wejfuku.Tak nevim.Co ostatní puntíci v benzínu?

Napsal: 23 úno 2007, 20:08
od Carlos
Mě jde z vejfuku vody 3 prd*ele :) Ale voda z chladiče se nestrácí :)

Napsal: 23 úno 2007, 21:08
od Petr UL
voda z výfuku u benzínu je myslím normál / pára / - taky nám ty výfuky moc dlouho nevydrží.

Zkus znova doplnit kapalinu a třeba to už bude dobrý. Já jsem takhle taky jednou po výměně dolíval a od tédoby je klid. Je možný, že ti to špatně odvzdušnili a někde jsi měl vzduch, který teď kapalina vytlačila a proto ti jí trochu ubylo.

Napsal: 04 bře 2007, 12:09
od Long
Taky se me ztraci, doliti na max. a po par kilometrech vzdycky klesne kousek pod minimalni hranici. Pak uz se drzi bez problemu, na funkci nema vliv, v servisu kontrola, nikde v motoru neunika, chladic netece, chladici system bez problemu utesnenej a dosli sme k zaveru ze nema smysl resit:)

Napsal: 04 bře 2007, 12:18
od lacin
Kluci vsechno rekli, mozna jeste mrkni, jestli ti netece voda z radiatoru. Ale to bys citil smrad vevnitr z chlad. kap.

Napsal: 10 bře 2007, 16:22
od stilo130
Tak, mali ste pravdu, síce klesala, ale teraz sa už drží. Ale zase sa vyskytujú iné problémy. Lamda sondy a tesnenia mi menili kvôli tomu, lebo auto hlavne za studena často išlo na 3 valce, sekalo, skákalo a malo veľmi nepravidelný chod. Takže sa vymenilo všetko, aj sviečky a potom sa to držalo. Teraz po najazdení ďalších 2 tis. km ale zasa začína tak trocha skákať motor, chodí nepravidelne, na voľnobehu mierne trasie a znížil výkon. Max rýchlosť je len 140 a fakt neviem, čo môže byť ešte problém. Olej mením pravidelne, filtre tiež, proste už neviem. V čom môže byť ešte zádrheľ? Poraďte.

Díky