Stránka 1 z 1
Koupit-nekoupit
Napsal: 29 led 2007, 09:52
od czEdison
Mam moznost koupit Seicento rok2000 900ccm najeto75000 dovoz z Italie velice pekny je videt ze byl garazovany ma Imobilizer,Klimu,okna v elektru za cenu 40000 coz si myslim ze je dobra cena ale spis me zajima jak je to s cenami ND nekdo rika ze jsou drahe nekdo ze jsou levne tak by me zajimal nazor majitelu tohoto vozu predem dekuji za kazdou odpoved
Napsal: 29 led 2007, 10:11
od lacin
Ja myslim, ze cenovka je velice pekna. Dily drahy nejsou a na tom seiču se nemá co podelat...
Devitikilo neni zadna raketa, ale je to dostacujici, zere malo, maly povinny, tak co?
Napsal: 29 led 2007, 12:12
od czEdison
No prave hlavne sazim na nizke provozni naklady 99%casu budu stejne jezdit ve meste jeste bych rad vedel jestli nemate nejakej tip kam se pri koupi hlavne mrknout na jake mista
Napsal: 29 led 2007, 17:02
od autoholik
no 899 je naozaj len na bezne jazdenie. mam ho takmer tri roky a dnes by som volil jednoznacne radsej 1.1. a to aj za cenu vyssich nakladov na udrzbu (menis rozvody, ma o nieco drahsi vyfuk a podobne).
na jazdenie v dvojici po meste pohodicka, mimo mesta tiez. na dialnici sa to da, ale auto dostava zabrat, ak ides povolenych 130. pruznost pri predbiehani tiez nie je ukazkova. vselico sa da, ked dupnes na podlahu-auto sa dokaze prekonat
ale zavodak to nie je. za cenu ktoru pises, je to sice super a ak to ma naozaj aj klimu,tak by som to mozno bral...teda zalezi co preferujes viac. ci motor alebo vybavu. obavam sa vsak,ze ako moze klimu utiahnut ten motorcek.
takze ak ti je vykon uplne jedno a nepotrebujes ho,tak to rozhodne kup
A kam pozriet?
Pozri si palivovu nadrz. jej zivotnost je u seicent 6-8 rokov. pozri si jej spoj v polovici, ci este nepresakava benzin, dalej pozri vyfuk-u 6 rocneho auta je to bud tesne po vymene alebo bude vymena hrozit v najlbizsom case. je ale mozne,ze v taliansku na ich nesolenych cestach vydrzi omnoho viac. Pozri rovnako aj pod motor...kde tecie olej a kolko tecie. Pretesnit vanu, alebo dotiahnut je sroby bude lahsie ako vymenit simering alebo inu suciastku prepustajuci na spoji motora a prevodovky. Skontroluj stav oleja a ostatnych naplni. Pri jazde zisti,ci mu netrieskaju napravy. zadne ramena je problem dostat a zachranou nemusi byt vzdy len silentblok.
samozrejem popozerat musis komplet auto. od najmensich blbosti. idealne je dat auto skontrolovat aj do servisu-ako je natom klima, jej kompresor, naplne...su to nemale investicie na opravy.
Bezne ceny ND su lacne-samozrejme neoriginal.
Napsal: 30 led 2007, 08:53
od czEdison
autoholik píše:no 899 je naozaj len na bezne jazdenie. mam ho takmer tri roky a dnes by som volil jednoznacne radsej 1.1. a to aj za cenu vyssich nakladov na udrzbu (menis rozvody, ma o nieco drahsi vyfuk a podobne).
na jazdenie v dvojici po meste pohodicka, mimo mesta tiez. na dialnici sa to da, ale auto dostava zabrat, ak ides povolenych 130. pruznost pri predbiehani tiez nie je ukazkova. vselico sa da, ked dupnes na podlahu-auto sa dokaze prekonat
ale zavodak to nie je. za cenu ktoru pises, je to sice super a ak to ma naozaj aj klimu,tak by som to mozno bral...teda zalezi co preferujes viac. ci motor alebo vybavu. obavam sa vsak,ze ako moze klimu utiahnut ten motorcek.
takze ak ti je vykon uplne jedno a nepotrebujes ho,tak to rozhodne kup
A kam pozriet?
Pozri si palivovu nadrz. jej zivotnost je u seicent 6-8 rokov. pozri si jej spoj v polovici, ci este nepresakava benzin, dalej pozri vyfuk-u 6 rocneho auta je to bud tesne po vymene alebo bude vymena hrozit v najlbizsom case. je ale mozne,ze v taliansku na ich nesolenych cestach vydrzi omnoho viac. Pozri rovnako aj pod motor...kde tecie olej a kolko tecie. Pretesnit vanu, alebo dotiahnut je sroby bude lahsie ako vymenit simering alebo inu suciastku prepustajuci na spoji motora a prevodovky. Skontroluj stav oleja a ostatnych naplni. Pri jazde zisti,ci mu netrieskaju napravy. zadne ramena je problem dostat a zachranou nemusi byt vzdy len silentblok.
samozrejem popozerat musis komplet auto. od najmensich blbosti. idealne je dat auto skontrolovat aj do servisu-ako je natom klima, jej kompresor, naplne...su to nemale investicie na opravy.
Bezne ceny ND su lacne-samozrejme neoriginal.
Diky moc za informace moc mi to pomuze jinak ten prevoz dreva co mas na strankach je fakt hustej takze jeste jednou dik.
Napsal: 31 led 2007, 12:48
od czEdison
Tak nakonec jsem si vybral misto seicenta punto za 50000 1.1 z 96 5dvr. dovoz nemecko najeto 75000
Napsal: 31 led 2007, 14:58
od autoholik
...aj to je dobra volba
koupit - nekoupit
Napsal: 03 úno 2007, 17:05
od velechovský václav
Obě ceny jsou zřejmě v souladu s tabulkovými cenami pojišťoven pro stanovení náhrady při zničení vozu.
Ve většině autobazarů by cena byla vyšší o 20-30tis.Kč