Stránka 1 z 1
HELP - černé svíčky, černý kouř z výfuku, spotřeba 13 l
Napsal: 27 led 2007, 21:00
od romagna
Z ničeho nic mi Punto 1.2. r.v. 2000 začalo žrát kolem 12 litrů, při jízdě to občas zaškubalo, celkové to jelo nějak z tuha. Vymontoval jsem svíčky, všechny 4 černé, z výfuku jde černý kouř...zárvoneň mě dost hučí kolísavým zvukem palivové čerpadlo....může to spolu souviset..?nevíte v čem by mohl být prolém?
Napsal: 28 led 2007, 19:55
od spoock
zkontroluj si to, zda to nemáš zasrané bordelem
má to i nějaký vliv na jízdu?
na puntu mi to nedělalo (navíc mám TDčko), ale něco podobného se mi stalo na motorce
Re: černé zapalovací svíčky, černý kouř z výfuku, spotřeba 1
Napsal: 28 led 2007, 21:32
od 5-ko
romagna píše:Z ničeho nic mi Punto 1.2. r.v. 2000 začalo žrát kolem 12 litrů, při jízdě to občas zaškubalo, celkové to jelo nějak z tuha. Vymontoval jsem svíčky, všechny 4 černé, z výfuku jde černý kouř...zárvoneň mě dost hučí kolísavým zvukem palivové čerpadlo....může to spolu souviset..?nevíte v čem by mohl být prolém?
Skontroluj si olej.. Spotreba, farba
Voda- hladina, masnota...
Kouř- Farba je čierna to vieme, ale zápach? Ide pri pridaní, alebo ubratí...
Re: HELP - černé svíčky, černý kouř z výfuku, spotřeba 13 l
Napsal: 30 led 2007, 13:21
od Boss
romagna píše:Z ničeho nic mi Punto 1.2. r.v. 2000 začalo žrát kolem 12 litrů, při jízdě to občas zaškubalo, celkové to jelo nějak z tuha. Vymontoval jsem svíčky, všechny 4 černé, z výfuku jde černý kouř...zárvoneň mě dost hučí kolísavým zvukem palivové čerpadlo....může to spolu souviset..?nevíte v čem by mohl být prolém?
zkontroluj nebo si nech zkontrolovat vstřikovací trysky, když jsou špatné tak se to projeví vysokou spotřebou, černými výfukovými plyny, výkonnostním výpadkem motoru...
mrkni se na tuto stránku:
http://punto.mysteria.cz/trysky.htm
Napsal: 30 led 2007, 16:51
od lacin
Tak prej to byla lambada, nebo co...
Napsal: 03 úno 2007, 14:04
od romagna
no tak nakonec to fakt byla lambda..celé i s opravou mě to stálo 1700 Kč, spotřeba je na obvyklých číslech...jen se mě te'd zdá, že při rozjezdu a nízkých otáčkách to škube...při vysokých v poho
Napsal: 04 úno 2007, 00:38
od jix
romagna píše:no tak nakonec to fakt byla lambda..celé i s opravou mě to stálo 1700 Kč, spotřeba je na obvyklých číslech...jen se mě te'd zdá, že při rozjezdu a nízkých otáčkách to škube...při vysokých v poho
Měl jsem podobný problém: při nízkých otáčkách auto škubalo, při vysokých v pohodě. V servisu mi řekli že prý je to vadnou cívkou, která poskytuje při nízkých otáčkách slabé napětí. rešením byla výměna cívky
Napsal: 22 dub 2007, 19:39
od Davids
lacin píše:Tak prej to byla lambada, nebo co...
Cau chci se zeptat, mam takovy problem spotreba cca 10-11 litru rucicka teploty vody max na 1/4 ale ventilator se obcas spusti, muze to byt tim ta spotreba? a navic se mi zda, ze motor pri zahrati trosku ztraci na vykonu
Napsal: 23 dub 2007, 18:20
od Patrik
Davids píše:lacin píše:Tak prej to byla lambada, nebo co...
Cau chci se zeptat, mam takovy problem spotreba cca 10-11 litru rucicka teploty vody max na 1/4 ale ventilator se obcas spusti, muze to byt tim ta spotreba? a navic se mi zda, ze motor pri zahrati trosku ztraci na vykonu
Může být špatné čidlo teploty (jestli máš Mk2, mělo by ukazovat 1/2). Pak by jel motor "na sytič", tedy s vyšší spotřebou, a při vyšší teplotě jet na sytič je špatně (pokles výkonu).
Napsal: 23 dub 2007, 20:29
od Davids
Patrik píše:Davids píše:lacin píše:Tak prej to byla lambada, nebo co...
Cau chci se zeptat, mam takovy problem spotreba cca 10-11 litru rucicka teploty vody max na 1/4 ale ventilator se obcas spusti, muze to byt tim ta spotreba? a navic se mi zda, ze motor pri zahrati trosku ztraci na vykonu
Může být špatné čidlo teploty (jestli máš Mk2, mělo by ukazovat 1/2). Pak by jel motor "na sytič", tedy s vyšší spotřebou, a při vyšší teplotě jet na sytič je špatně (pokles výkonu).
no mam punto I, ale i tak je to malo dneska jsem to mel nastartovane cca po 20 minutach se mi roztocil ventilator, ale ukazatel teploty neprekrocil tu 1/4 tak nevim, zkusim to cidlo vymenit a uvidim, jeste me napadl termostat, ze by byl otevreny, ale to by se zase neroztocil ventilator, je to zahada