Stránka 1 z 1

Délka žhavení Uno 1,3D

Napsal: 28 pro 2006, 21:10
od stiblos
Nevíte někdo, jak dlouho mají žhavit svíčky na 1,3D? Mně to žhaví celkem 30 sekund, po 10 s zhasne kontrolka na palubovce a startuju. Pak to ještě žhaví těch zbývajících 20 s. Jenže po těch 30s to začne kouřit jak stará liazka. Za teplého motoru už to nekouří. Poraďte někdo prosím, co udělat, aby to tak nehulilo. Ráno je sídliště plné dýmu :oops:

Napsal: 28 pro 2006, 21:50
od feldino
Ten cas zhavenia je ok. Presne neviem ako dlho ale po zhasnuti kontrolky to este neaku dobu zhavi, mal som pripojenu kontrolku na zhavenie. A s tym dymom bohuzial neviem mne to fachalo ok.

Napsal: 29 pro 2006, 09:34
od stiblos
A myslíte že pomůže vyměnit žhavičky?? Auto mám krátce kdoví co s tím předchozí majitel dělal nebo nedělal. Těší mě aspoň to, že zahřátý motor nekouří... :D

koureni motoru

Napsal: 06 črc 2007, 23:28
od josef 53
Podle vseho to vypada , ze nektery se zhavicu nebezi. Moje rada z vlastni praxe kup si zhavice od Boshe dva roky zaruka a zlepsi se ti i starty. Neco malo ovsem musis priplatit.

Napsal: 07 črc 2007, 13:03
od stiblos
Ahoj, žhaviče od Bosche bylo to první, co jsem vyměnil. Přesto to hulí hrozně (cca 1-2 minuty po startu a jen v chladném období). Spíš to vidím na špatný některý vstřik nebo tlak ve válci :-(

Napsal: 08 črc 2007, 07:07
od josef 53
Jak kouří světle nebo černě, běží pravidelně? Pokud to kouří světle by to vypadalo na to, ze je buď motor málo nažhavený. nebo na trysky (špatné tlaky, rozprach některá z nich může ukapávat až se motor trochu prohřeje tak se chytne to by ale bylo poznat na běhu motoru-nepravidelnost). Pokud kouří černě mohlo by to být špatné dávkovaní vstřikovacího čerpadla. Sice nevím jak kouří ale odhadoval bych to na světlý kouř čili první možnost. Zkontroluj kompresní tlaky, vstřiky, popř. nechej si seřídit čerpadlo. Co se týče toho žhavení tak to vcelku odpovídá startovat by jsi měl podle kontrolky aby se motor ještě při startu dožhavoval.