Stránka 1 z 1

TYP - Pilový filtr, nečistoty v topení

Napsal: 30 říj 2005, 19:58
od Mako
nevíte někdo jak vyřešit aby mi nenasávalo topení listí apod.? Mám toho pořád plné, protože u práce parkuji pod břízou. Některé modely údajně mají pylový filtr ale co když ho nemám???

Napsal: 30 říj 2005, 20:57
od Katy
:lol: tento problem jsem taky resila:))) taky nemam pylovej filtr.
jednou se mi dostal list az primo do te turbiny co je u spolujezdce a furt to rachtalo ze jsem si mylela ze mam neco s motorem :lol: az kdyz jsem to zavezla kamosum na servis tak nas malem kleplo co to bylo za blbost :)))) taky prvne nevedeli .... a divily se ze tam pylovej filtr neni.

to Kaufik:s tou sitkou to je dobrej napad :)) ale nekdy ikdyz sem na sraze a stoji se na trava ,jsme tam dva dny, a pak zapnu vetrak naplno tak mi vsude litaj male castecky travy a intros je celej zaprasenej :cry:

Napsal: 30 říj 2005, 21:31
od Mako
Asi to skusim s tou síťkou. Tohle páni od fiatu tak trochu nedoresili. :)

Napsal: 30 říj 2005, 22:25
od David
to mám "úspěšně vyřešeno" pylovým filtrem z felicie - cena kolem 150 kč
protože adaptér na originál fitr má stát přes 1000 kč - tak jsem na okraj nasávacího otvoru přilepil samolepící těsnění ke dveřím (profil D) a drátem a 2 vyrobenýma úchatkama z kousku plechu přichytil filtr na ten nasávací otvor.
a za 1. rámeček filtru z felicie je nutno deformovat podle tohot otvoru
a za 2. montáž není tak jednoduchá jako u felicie (otevřete kapotu a vložíte do sání) leč je třeba demontovat stěrače komplet a celou černou krycí desku mezi motorem a čelním oknem

Napsal: 31 říj 2005, 00:18
od feshi
tiez by som stym mal nieco spravit, bo na jar mi tam napadali lupienku zo stromu pod ktorym parkujem, zapol som ofukovanie a fuuuu asi 3 minuty mi husto snezilo v aute a potom som to pol dna upratoval

Napsal: 31 říj 2005, 10:27
od Mako_
A jak dlouho tam muzu ten filtr z felicie nechat než ho budu muset vyměnit? Nemas to vyfocene? Že bych to okopíroval. Pokud nechces zaplatit za patent :lol:

Napsal: 31 říj 2005, 17:48
od David
momentálně to nafocené nemám, filtr má vydržet cca 10 - 15 tis. km, já ho měním asi po roce - to je vidět jak je zanesený

trošku může odradit demonáž stěraců a plastového krytu, ale neměl by se člověk touhle prací ani moc zašpinit, takže doporučuji okouknout

ten filtr mají i například v globusu v části s autopříslušenstvím, tak jsem si ho tam poprvé oměřil a pak ho už "najistotu" koupil

k montáži - originál adaptér totiž dělá redukci na trochu nepravidelný lichoběžníkový tvar nasávacího otvoru a uchycen je jednou maticí a ještě takovou packou - důležité je, že se ty dvě místa uchacení dají využít - jak jsem psal udělal jsem si takové 2 plechy a těmi to drží

Napsal: 16 led 2006, 19:31
od jery
s tou sítkou se mi to zdá dobrej nápad ale s tím filtrem nevím ted jsem četl že to nemá návlhnout jinak se ti zamlží skla a navlhne to pří každém dešti.

Napsal: 25 bře 2008, 21:26
od Plecháč Tony
jery píše:s tou sítkou se mi to zdá dobrej nápad ale s tím filtrem nevím ted jsem četl že to nemá návlhnout jinak se ti zamlží skla a navlhne to pří každém dešti.
Navlhnout to nemá, ale tomu nezabráníš a myslim si, že je to dostatečně krytý, že tam nikdy nenateče tolik vody, která by se nestihla tím foukáním vysušit. My máme ještě Fábii a tu když pořádně umeju a pak nastartuju a pustim ofukování, tak se to naprosto všechno ihned zamlží, protože se tam dostane nějaká voda, ale do 3 minut je to všechno suchý a zase odmlžený, takže si nemyslím, že by v tom byl problém a zkusím to ;)