Stránka 1 z 14

TYP - výměna přístrojové desky MK1

Napsal: 30 říj 2005, 19:14
od David
neví někdo z vás, zda je možné u Punta 55S jen vyměnit přístrojový panel s hodinami za ten s otáčkoměrem a teploměrem? jde mi o ten otáčkoměr!!! bude fungovat nebo ne, je v 55S dostatek kabelů a konektorů nebo je něco potřeba doplnit - a co?
díky moc

Napsal: 30 říj 2005, 19:26
od David
mam tu přistojovku objednanou a nevim, zda ji vzít? dle schematu by tam měly být kabely všechny, ale všichni lidi (servisy Fiat), kterých jsem se ptal mi řekli, že kabeláž je nutno doplnit - a Ty taky. porsädíš mi víc?

Napsal: 30 říj 2005, 20:54
od Katy
ty hodiny me tam taky stvou :(
anebo to holt vyresit nejakym pridavnym budikem.... ja si uz na to ale nejak zvykla a snazim se "poslouchat" motor kdyz nemam "otacky". :))

Napsal: 30 říj 2005, 21:34
od Mako
Já jsem to už měnil na TD a je to v pohode. Nic na tom neni. Kdyz budes menit cidlo tak ti trosku vody vytece asi tak dve deci a a ten jeden drát pridat na otackomer to snad takovy problem taky neni.

Napsal: 30 říj 2005, 22:14
od David
no já strávil odpoledne přípravou a od konektoru řídící jednotky má jít modrý kabel až k přístrojovce, ale z konektoru vedl modrý, leč k přístrojovce nějaké dva modré - ani jeden nebyl přímé spojení - naměříl jsem odpor a taky moc nerozumím, kteá pozice konektoru ve schématu je ta skutečná v konektoru - k přístrojovce vedou 4 konektory - scémata jich piposují 5! - počítám k přístojovce 16 jsou označeny dohromady ve všech schématech A, B, C, D, E...

Napsal: 31 říj 2005, 10:22
od Mako_
na TD jde kabel od snimace a konci v hlavnim kabelovem spoji a odtud uz jsem ho musle vets sám až k přístrojovce.

Napsal: 05 lis 2005, 16:18
od Návštěvník
mě taky strašně štvou ty hodiny.. a kolik si za tu přístrojovku dal? chtěl bych jí taky.. a nebo aspon kde sis jí objednal .. dik

Napsal: 05 lis 2005, 16:22
od DJ.Xkt
mě taky strašně štvou ty hodiny.. a kolik si za tu přístrojovku dal? chtěl bych jí taky.. a nebo aspon kde sis jí objednal .. dik
to sem psal já ale ještě sem tu neměl hotovou registraci..

Napsal: 05 lis 2005, 19:41
od Mako
V Praze jsem sehnal ve Slešticích na vrakáči palubku za 500 ale oni tam maji jen benzinove a ja jsem potreboval na TD a tu jsem sehnal az u nas na morave ale tady za ni chtely 1000. Ale mozna to bylo tim ze byla na TD a tu jsem shanel asi rok. Ale na benzinaka ji sehnat problem nebyl.

Napsal: 12 lis 2005, 08:53
od ipkiss
Postup při montáži přístrojové desky s otáčkoměrem do verze S je na http://punto.autokacik.pl/Zrobtosam/zro ... czniki.htm (polsky).

Napsal: 15 lis 2005, 22:08
od Návštěvník
Mohu potvrdit ty polské stránky. Výměnu budíků jsem podle nich dělal a OK. (teploměr i otáčkoměr)

Montáž přístrojovky

Napsal: 11 črc 2006, 22:51
od Milsn
Zdravím, dnes jsem na vrakáčí koupil přístrjovku s otáčkoměrem. Má takový ty zelený linky okolo budílů a je z roku 94. Mám několik otázek: co s tím drátem kterej je u starý přístrojovky na pozici toho kam přijde signál pro otáčkoměr??? A taky ta přístrojovka nemá kontrolku CODE. A byla na ni přicvaknutá nějaká krabička s konektorem a plošňákem, která ovládá kontrolku se symbolem "STOP" a nějakejch světel, k čemu to má být??? Taky jsem si koupil část středního panelu, kvůli vypínači mlhovek, je tam i LEDka, k čemu ta měla sloužit??? Díky za každou odpověď..

Napsal: 12 črc 2006, 10:26
od Tomek
kupil som tiez taku pristrojovku so zelenymi budikmi tak som to riesil tak ze som vytiahol len budik otackomera namontoval namiesto hodin,,a jeden kabel ked otocis pristrojovku zozadu tak je to dole na lavej strane ta klipsna umelohmotna,,tak uplne lava dierka...prosto tam zasunies kabel zacvaknes a vedies ho cez motor do indukcnej cievky,,uz sa to tu rozoberalo,,,ale radsej to urob cez ten polsky navod na autokacik,,na ostatne neviem odpovedat

Připojení otáčkoměru

Napsal: 12 črc 2006, 10:35
od Milsn
Kterej to je drat vim, jenom se ptam co s tim starym kabelem, kterej tam je ted.. Jesli ho jenom upalit, jesli nema nejakej vyznam..

Napsal: 12 črc 2006, 17:24
od Vencapunto
V každym tom vypínači máš dvě ledky,jedna ti podsicuje symbol vypínače,druhá signalizuje zapnutý stav