Stránka 1 z 1

topení

Napsal: 02 pro 2006, 13:42
od Roman Ropazu
Zdar Páliáci,mám dotaz na topení.Když ho dám nadoraz tak docela fouká teplý vzduch, ale není to to pravé ořechové.Když dám větrák na 2.stupeň,tak už je takovej vlažnej.Když jsem se podíval čím vlastně hejbu, když točim kolečkem teploty, zjistil jsem,že šoupu páčkou v takovým kolečku do kterýho vede hadice z chladiče(na ní jsou pak ještě nějaký el.konektory).To tedy přivírám a otvírám přívod teplý vody?Proč to tedy pořádně netopí,když hadice je horká?Je něco ucpaný?Opraví mi to někde nebo musim do FIATA?Klimatizaci nemám. :mrgreen: Díky moc a sory za tak laickej popis :oops:

Napsal: 02 pro 2006, 19:47
od bigben.m
Romane-nevím co máš, jestli diesel,nebo benzín-mě se disel dost dlouho ohřívá a každá jízda na volnoběžný otáčky je poznat-ochladí se-pumpa nestíhá,a co když zapneš vnitřní cirkulaci-že mi chodí usuzuji z toho , že když dám větrák naplno a zapnu cirkulaci tak se jednak změní zvuk ventilátoru a jednak to saje někde pod přístrojovkou u středovýho tunelu.A opotí se okna.

topení

Napsal: 02 pro 2006, 20:59
od vaclavka
Vypadá to na zavzdušněný radiátor topení.

topení

Napsal: 03 pro 2006, 15:00
od Roman Ropazu
A jak to mám ovzdušnit? Díky za odpověď. :D

topení

Napsal: 03 pro 2006, 22:06
od vaclavka
Já mám 16V a tam je to jinak než na tvém ale obecně. Na hadicích, které vedou od termostatu najdeš něco, co vypadá jako T rozbočka, která je zaslepena štoubem. Mohou tam být dvě. Za běhu motoru šroubek povol nebo vyjmi a počkej až bude vytékat voda. Pokud to budeš dělat na horkém motoru povol víčko vyrovnávací nádržky. V horké chladicí soustavě je tlak okolo jedné atmosféry.

topení

Napsal: 06 pro 2006, 10:43
od Roman Ropazu
Díky za radu, ovzdušnil jsem to a topí jak čert. :lol: