Různé trable s Ducatem 230/2000, schémata+elektrikář Pha/SČK
Napsal: 15 říj 2017, 10:07
Pořídili jsme tady ten povoz, 230 Maxi, výroba (pravděpodobně) 2000, 2,8 TD (90 kW). Neměl by někdo výkresy elektriky a schéma náprav, abych věděl co kde v obchodech vůbec shánět?
Už jsme na to koukali v servisu a imobilizér je už vysekanej a nataženej kabel od spínačky. Ta je sama jakási divná, nebo klíč k ní, docela blbě leze tam i ven, ale chodí. Pozapojoval jsem pojistky a už chodí i blikačky, zjistil sem, že ten drát co je tam nataženej tam fakt nedávat (připojí palubovku natrvalo a nejde pak chcípnout motor, plus přestane fungovat LZ blinkr ).
Trochu to teda vypadá, že předek nebyl jen shnilej, ale nejspíš i lehce nabouranej, a těch věcí z Citroena je tam trochu víc, než jen maska (kam idioti nepřendali výrobní štítek a já teď musím běhat pro náhradní), různý nádržky, světla (ty si musím překonektorovat, čokoláda už je shnilá a přestávaj svítit).
Celkově to vypadá, že bude třeba rozkuchat palubovku a elektroniku zrevidovat, protože něco prostě stářím nejde, něco možná dojebali pitomci jak s tím jezdili (vypálená pojistková skříňka naznačuje, že nějaký prase tam dalo kus plechu, který to vypeklo, samozřejmě, pojistka asi nehoří opakovaně jen tak ) a ty garážnický opravy tomu fakt nepřidávaj. Centrál přestal chodit asi po třech dnech, ventilátor pravděpodobně nejde vůbec, a taky to chce asi novej náhon tachometru (nejde ten a následkem ani odometr). Taky spínač brzd je pochybnej a v těch rozjebanejch dveřích minimálně jedno (třetí, čtvrtý? ) nejde. Já budu rád asistovat, elektriku dělám, ale ne v autech Takže když pořádně nevím co a jak, lepší by byl nějakej elektrikář co todle auto zná, aby tak nějak bylo asistovat komu. Není tu někdo z Phy nebo okolí?
Už jsme na to koukali v servisu a imobilizér je už vysekanej a nataženej kabel od spínačky. Ta je sama jakási divná, nebo klíč k ní, docela blbě leze tam i ven, ale chodí. Pozapojoval jsem pojistky a už chodí i blikačky, zjistil sem, že ten drát co je tam nataženej tam fakt nedávat (připojí palubovku natrvalo a nejde pak chcípnout motor, plus přestane fungovat LZ blinkr ).
Trochu to teda vypadá, že předek nebyl jen shnilej, ale nejspíš i lehce nabouranej, a těch věcí z Citroena je tam trochu víc, než jen maska (kam idioti nepřendali výrobní štítek a já teď musím běhat pro náhradní), různý nádržky, světla (ty si musím překonektorovat, čokoláda už je shnilá a přestávaj svítit).
Celkově to vypadá, že bude třeba rozkuchat palubovku a elektroniku zrevidovat, protože něco prostě stářím nejde, něco možná dojebali pitomci jak s tím jezdili (vypálená pojistková skříňka naznačuje, že nějaký prase tam dalo kus plechu, který to vypeklo, samozřejmě, pojistka asi nehoří opakovaně jen tak ) a ty garážnický opravy tomu fakt nepřidávaj. Centrál přestal chodit asi po třech dnech, ventilátor pravděpodobně nejde vůbec, a taky to chce asi novej náhon tachometru (nejde ten a následkem ani odometr). Taky spínač brzd je pochybnej a v těch rozjebanejch dveřích minimálně jedno (třetí, čtvrtý? ) nejde. Já budu rád asistovat, elektriku dělám, ale ne v autech Takže když pořádně nevím co a jak, lepší by byl nějakej elektrikář co todle auto zná, aby tak nějak bylo asistovat komu. Není tu někdo z Phy nebo okolí?