Bravo 1,9 110Kw oprava motoru
Napsal: 03 kvě 2017, 14:46
Zdravím, psal jsem tu dva přízpěvky ohledne klepani v motoru a nasledne i nepojízdnem autě. Momentálně bych uvedl co se vlastně vše stalo a proč motor přestal fungovat.
Před 2 mesici za jizdy začal motor mlatit zjisteny vadny vstrik na třetím valci nasledne opraven a prý byla i špatná vaha vzduchu takže take opraveno po cca 3tydnech ježdeni a ujeti cca 1000km auto po nastartovani zacalo v motoru cinkat a nasledne mlatit jak pred tim. Takže se vyzkoušel vstrik na prvním valci z ktereho to vychazelo ty rany ale byl v pohode zjistilo se ze v prvnim valci neni komprese.
Přikrocilo se k rozdelani motoru sundani hlavy motoru a zjistila se závada ne moc štastná teda, a to že se urvali klapky v sání motoru ktere nasledne pri prvni poruše vleteli do třetího valce a odrovnali pravdepodobne ten vstrik a pak i blbla vaha vzduchu diky tomu, a nasledne po ujeti 1000Km se utrhla klapka na prvnim valci a to odrovnala ventil tim neni tlak ve valci a nepálil bohužel jak na prvnim tak třetím valci je pomlaceny píst.
Oprava zbroseni hlavy, otestovani a nasledna vymena vadynch ventilu a sedel, 2 nové písty, a nové sani vzduchu do motoru, plus k tomu i rozvody rovnou když už je motor kompletne rozdelany odhad opravy cca 1500 euro
Auto najeto 160tisic kilometru.
Zeptám se setkali jste se nekdo s tím že by se vám utrhli klapky saní do motoru???
Děkuji za odpověď
Před 2 mesici za jizdy začal motor mlatit zjisteny vadny vstrik na třetím valci nasledne opraven a prý byla i špatná vaha vzduchu takže take opraveno po cca 3tydnech ježdeni a ujeti cca 1000km auto po nastartovani zacalo v motoru cinkat a nasledne mlatit jak pred tim. Takže se vyzkoušel vstrik na prvním valci z ktereho to vychazelo ty rany ale byl v pohode zjistilo se ze v prvnim valci neni komprese.
Přikrocilo se k rozdelani motoru sundani hlavy motoru a zjistila se závada ne moc štastná teda, a to že se urvali klapky v sání motoru ktere nasledne pri prvni poruše vleteli do třetího valce a odrovnali pravdepodobne ten vstrik a pak i blbla vaha vzduchu diky tomu, a nasledne po ujeti 1000Km se utrhla klapka na prvnim valci a to odrovnala ventil tim neni tlak ve valci a nepálil bohužel jak na prvnim tak třetím valci je pomlaceny píst.
Oprava zbroseni hlavy, otestovani a nasledna vymena vadynch ventilu a sedel, 2 nové písty, a nové sani vzduchu do motoru, plus k tomu i rozvody rovnou když už je motor kompletne rozdelany odhad opravy cca 1500 euro
Auto najeto 160tisic kilometru.
Zeptám se setkali jste se nekdo s tím že by se vám utrhli klapky saní do motoru???
Děkuji za odpověď