Stránka 1 z 1
P0560 a P0657
Napsal: 23 dub 2017, 22:19
od Shanti
Zdravím, mám fiat grande punto 1.2 8v (199) a svítí mi kontrolka motoru.
Po napichnuti na diag mi to háže chybu P0657 chyba nastavovace A.
A jako pochyba tam je P0560. Zkoušel jsem měřit napětí (cca 13.5V) což mi příjde v pořádku. Koukal jsem vizuálně na alternator a ten taky vypadá v pohodě. Musím říct že s autem se nic neděje, jede v pořádku, jen svítí kontrolka. A někdy taky nesvítí, asi jak se to vyspí. Řešil to už tady někdo ?
Re: P0560 a P0657
Napsal: 24 dub 2017, 00:07
od Vitaml
Mělo by tam být 13,8 - 14,2 V
Re: P0560 a P0657
Napsal: 24 dub 2017, 21:26
od liborko
Systemove napeti-zavada,dle kodu 0560? zkusil bych nejprve zkontrolovat kontakty na altiku a baterii... jinak tech 13.5 V se mi taky zda malo,ale nevim jak uz to maji grandecka.Mohl by pak byt uz horsi napetovy regulator na altiku.
Re: P0560 a P0657
Napsal: 24 dub 2017, 21:38
od Shanti
Už mi taky bylo řečeno že by to mohlo být altíkem. Pak jsem ještě přemýšlel zdali by nemohla odejít řídící jednotka. Nebo jestli není nějaký místo, kde grande trpí na el. instalaci ( prodreni, zkorodovani) atd.
Re: P0560 a P0657
Napsal: 24 dub 2017, 23:19
od Vitaml
Nevím jak u tebe, ale u mě je řj motoru uzeměna jedním káblíkem s očkem a šroubkem na klapce. Bez toho nefunguje - ověřeno. Zkontrolovat.
Altík bych do toho netahal, řj musí fungovat i na 12 V z baterie, i na menší napětí.
Potom už jen třeba kabelové vedení k řj, konektory, kontakty pojistek, nebo vada řj.
A při volnoběhu mám taky nižší napětí než 14 V.
Re: P0560 a P0657
Napsal: 25 dub 2017, 17:54
od Shanti
No já mám jednotku ,,nad motorem a vedou do ní dvě svorkovnice" . Spíš jestli v ní není nějaký usměrñovač napětí, který se mohl zhroutit .
Re: P0560 a P0657
Napsal: 25 dub 2017, 21:49
od Vitaml
Pokud je závada v řj, její oprava je těžko možná a když, tak to není jistota.
Re: P0560 a P0657
Napsal: 25 dub 2017, 23:21
od liborko
Nestras ho hned spatnou rj....
V GP je řj umistena stejne nesmyslne jako ve Stilu ( kde byva mimochodem taky problem s ukostrenim) primo na motoru,kde jeji ukostreni je pres kablik privedeny pres ocko na jeden ze ctyr sroubu. Zkus kouknout na pevne dotazeni kontaktu ! A jinak jsem nasel na autocodes.com ty tvoje kody P0560 a P0657 a vypada to na ten altik,ci neco kolem nej..
Re: P0560 a P0657
Napsal: 25 dub 2017, 23:52
od Vitaml
On se straší sám, já jsem mu navrhl výše jiné varianty.
Re: P0560 a P0657
Napsal: 25 dub 2017, 23:55
od Vitaml
Není tam náhodou už nějaká datová komunikace s altíkem ?