Říkal jsem si, že se určitě najde někdo zodpovědný a zkušený, kdo by Ti mohl pár dorých rad poskytnout. Nikomu se nechce nebo nemají čas nebo něco mezi tím.
Jako u všech aut, je asi ze všeho nejdůležitější, jak se s autem hodně jezdilo, kde se jezdilo a jak se o něj starali
Obecně se dá říct, že kdo si kupuje auto na CNG, chce s ním hodně jezdit. Multiply v českých bazarech jsou na tom s kilometry často o více než sto tisíc jinak než je pravda...
U CNG verze je vždy dobré vyzkoušet, jak se chová ve volnoběžných otáčkách. Nové CNG vstřikovače nejsou nijak vysoká investice, ale třeba výměna regulátoru už docela ano. Většinou to zlobí u toho volnoběhu. Pokud to jezdilo po nasolených dálnicích, hodně trpí zadní náprava a hlavně její uchycení. Pokud by byla staršího věku a táhlo by jí na patnáct
bude u nádrží montovaných před rokem 2001 problém s jejich životností. Ta byla v tu dobu stanovena na 15 let, později už výrobce určil dvacetiletou životnost. I to se dá ale vyřešit jinak, než jejich výměnou.
Jinak mě nic zásadního nenapadá. Úžasně řešené a pohodlné auto prostě! Nedávno jsem mluvil s jedním, co ji prodal, protože potřeboval nové auto a lituje. Nemá prostor, nemá pohodlí, nezajezdí si prý tak pěkně. Mám to podobně, používám ještě novou služební škodovku a ta mě moc nebaví. Však taky Mulťa parkuje pod střechou, nejezdí v nasolené břečce a užívám si ji převážně v neděli.
Jestli se pro ni rozhodneš, tak ať Ti dobře slouží