Ahoj, mám na vás všechny dotaz,
mám Fiata co se teď odebral do plechovýho nebe a chci pořídit Multiplu, na co si dát při koupi pozor, co si dobře prohlídnout, co se u Multiply rádo kazí ?
Motor spíše plynobenzínouvou 1.6ku ale není to jistý
Díky moc všem za odpovědi
PS: pokud někdo prodáváte, budu ráda když je sem hodíte, nebo do zpráv
Koupě Multiply doporučení
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
- Reklama
Re: Koupě Multiply doporučení
Říkal jsem si, že se určitě najde někdo zodpovědný a zkušený, kdo by Ti mohl pár dorých rad poskytnout. Nikomu se nechce nebo nemají čas nebo něco mezi tím.
Jako u všech aut, je asi ze všeho nejdůležitější, jak se s autem hodně jezdilo, kde se jezdilo a jak se o něj starali Obecně se dá říct, že kdo si kupuje auto na CNG, chce s ním hodně jezdit. Multiply v českých bazarech jsou na tom s kilometry často o více než sto tisíc jinak než je pravda...
U CNG verze je vždy dobré vyzkoušet, jak se chová ve volnoběžných otáčkách. Nové CNG vstřikovače nejsou nijak vysoká investice, ale třeba výměna regulátoru už docela ano. Většinou to zlobí u toho volnoběhu. Pokud to jezdilo po nasolených dálnicích, hodně trpí zadní náprava a hlavně její uchycení. Pokud by byla staršího věku a táhlo by jí na patnáct bude u nádrží montovaných před rokem 2001 problém s jejich životností. Ta byla v tu dobu stanovena na 15 let, později už výrobce určil dvacetiletou životnost. I to se dá ale vyřešit jinak, než jejich výměnou.
Jinak mě nic zásadního nenapadá. Úžasně řešené a pohodlné auto prostě! Nedávno jsem mluvil s jedním, co ji prodal, protože potřeboval nové auto a lituje. Nemá prostor, nemá pohodlí, nezajezdí si prý tak pěkně. Mám to podobně, používám ještě novou služební škodovku a ta mě moc nebaví. Však taky Mulťa parkuje pod střechou, nejezdí v nasolené břečce a užívám si ji převážně v neděli.
Jestli se pro ni rozhodneš, tak ať Ti dobře slouží
Jako u všech aut, je asi ze všeho nejdůležitější, jak se s autem hodně jezdilo, kde se jezdilo a jak se o něj starali Obecně se dá říct, že kdo si kupuje auto na CNG, chce s ním hodně jezdit. Multiply v českých bazarech jsou na tom s kilometry často o více než sto tisíc jinak než je pravda...
U CNG verze je vždy dobré vyzkoušet, jak se chová ve volnoběžných otáčkách. Nové CNG vstřikovače nejsou nijak vysoká investice, ale třeba výměna regulátoru už docela ano. Většinou to zlobí u toho volnoběhu. Pokud to jezdilo po nasolených dálnicích, hodně trpí zadní náprava a hlavně její uchycení. Pokud by byla staršího věku a táhlo by jí na patnáct bude u nádrží montovaných před rokem 2001 problém s jejich životností. Ta byla v tu dobu stanovena na 15 let, později už výrobce určil dvacetiletou životnost. I to se dá ale vyřešit jinak, než jejich výměnou.
Jinak mě nic zásadního nenapadá. Úžasně řešené a pohodlné auto prostě! Nedávno jsem mluvil s jedním, co ji prodal, protože potřeboval nové auto a lituje. Nemá prostor, nemá pohodlí, nezajezdí si prý tak pěkně. Mám to podobně, používám ještě novou služební škodovku a ta mě moc nebaví. Však taky Mulťa parkuje pod střechou, nejezdí v nasolené břečce a užívám si ji převážně v neděli.
Jestli se pro ni rozhodneš, tak ať Ti dobře slouží
Multipla Bipower 1,6 /2000
Re: Koupě Multiply doporučení
No s tou pohodlností bych brzdil. Multiplu mám už osmým rokem a jednoznačně říkám, tohle auto o pohodlnosti rozhodně není. Ať už podvozkem, tak sedadly, které mají nulové boční vedení, vzniklé kompromisem, aby se dopředu vešla tři místa. A sezení ve třech vpředu, to už o pohodlnosti vůbec není - to je o utrpení.
Do Multiply jsem přesedlal z Renaultu Espace (z důvodu CNG) a to Espáčko jsem si i tak nakonec nechal - ten je stále o požitku z jízdy. Jinak služebně ještě střdám Fabii, Oktávku a VW Caddy a Multipla je jednoznačně nejméně pohodlná.
Do Multiply jsem přesedlal z Renaultu Espace (z důvodu CNG) a to Espáčko jsem si i tak nakonec nechal - ten je stále o požitku z jízdy. Jinak služebně ještě střdám Fabii, Oktávku a VW Caddy a Multipla je jednoznačně nejméně pohodlná.