1.9JTD 88kw do 2tis. netahne a horsi starty
Napsal: 24 říj 2016, 09:29
Ahojte,
nedávno jsem koupil Bravo 1.9 JTD, 88kw, s vadným turbem, asi stála dlouho na place v bazaru, tak to bylo zatuhlé, ale s tím jsem počítal.
Mám tam pár věcí k řešení, kt. ale dle mě nesouvisí...
Výměna turba proběhla v autorizáku, kde by měly dát origo turbo. Šéf tvrdil, že je auto jinak ok, že vstřiky jsou ve slušném stavu a že jede jak má.
1)
Nicméně už od začátku mi přišlo auto zdechlé do 2000tis, pak se to chytne a jede dobře. Ale mám ještě staré Bravo s JTD 74kw a to je o poznání živější do 2000 tis.
Tudíž bych měl otázku kde by mohla být chyba? Např váha vzduchu? Diagnostika k tomu nic neukázala.
2)
Další problém je se žhavením a horší starty za studena.
Ale to spolu asi nesouvisí bo ještě není taková zima aby bylo potřeba žhavení. Diagnostika ukazuje jen chybu P0683 což je žhavení. To budu řešit, můj mechanik proměřil žhaviče a prý jsou ok, tak buď relé/jedn. žhavení nebo kabely...
Ty horší starty jsou za studena, víckrát se to protočí než to chytne.
Ale i za tepla to startuje o trošku déle než staré Bravo.
Dle mého mechanika to vypadá na vstřiky a doporučil mi zajet do Bosonoh do Bosch servisu na diagnostiku.
Máte někdo zkušenosti s těmi horšími starty?
Díky
nedávno jsem koupil Bravo 1.9 JTD, 88kw, s vadným turbem, asi stála dlouho na place v bazaru, tak to bylo zatuhlé, ale s tím jsem počítal.
Mám tam pár věcí k řešení, kt. ale dle mě nesouvisí...
Výměna turba proběhla v autorizáku, kde by měly dát origo turbo. Šéf tvrdil, že je auto jinak ok, že vstřiky jsou ve slušném stavu a že jede jak má.
1)
Nicméně už od začátku mi přišlo auto zdechlé do 2000tis, pak se to chytne a jede dobře. Ale mám ještě staré Bravo s JTD 74kw a to je o poznání živější do 2000 tis.
Tudíž bych měl otázku kde by mohla být chyba? Např váha vzduchu? Diagnostika k tomu nic neukázala.
2)
Další problém je se žhavením a horší starty za studena.
Ale to spolu asi nesouvisí bo ještě není taková zima aby bylo potřeba žhavení. Diagnostika ukazuje jen chybu P0683 což je žhavení. To budu řešit, můj mechanik proměřil žhaviče a prý jsou ok, tak buď relé/jedn. žhavení nebo kabely...
Ty horší starty jsou za studena, víckrát se to protočí než to chytne.
Ale i za tepla to startuje o trošku déle než staré Bravo.
Dle mého mechanika to vypadá na vstřiky a doporučil mi zajet do Bosonoh do Bosch servisu na diagnostiku.
Máte někdo zkušenosti s těmi horšími starty?
Díky