Otáčkomer - pomoc
Napsal: 17 zář 2016, 18:49
Zdravím, potreboval by som niekoho na pokec, kto má Punto okolo r.v. 1998 s otáčkomerom. Mám Seicento Sporting r,v,1998, motor 1,1 SPI, ale niekde som čítal, že aj Punto má výstup z RJ na otáčkomer z pinu 23 tak isto, ako aj moje Seicento, preto aj hodnoty napätia by mohli sedieť. Kúpil som ho poskladané z viacerých typov, ale jadro by malo byť Sporting. Otáčkomer mi nefungoval, kúpil som druhý tiež používaný, no nejde ani ten. Samozrejme nemám záruku, že ten druhý bol O.K a nemám si odkiaľ požičať a odskúšať 100% funkčný. Preto by som potreboval pomôcť. Pomeral som hodnoty napätia na koncovke takto:
Zapnuté zapaľovanie:
1-3....+12V
4-3....+12V
2-3....pri zapnutí svetiel +12V
Naštartované:
4-3....od 1,1V pri voľnobehu až do 2,3V plynule pri pridávaní plynu až do najvyšších otáčok.
Potreboval by som vedieť, či je to v poriadku a mám zháňať ďalší otáčkomer, alebo sú hodnoty zlé, no v tom prípade neviem, čo ďalej. Trošku nechápem to napätie +12V na signálnom vodiči pri zapnutí zapaľovania až do naštartovania.
https://s16.postimg.io/ldy5f0jwl/IMG_20 ... 174732.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://s16.postimg.io/vcj41htc5/IMG_20 ... 174811.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Zapnuté zapaľovanie:
1-3....+12V
4-3....+12V
2-3....pri zapnutí svetiel +12V
Naštartované:
4-3....od 1,1V pri voľnobehu až do 2,3V plynule pri pridávaní plynu až do najvyšších otáčok.
Potreboval by som vedieť, či je to v poriadku a mám zháňať ďalší otáčkomer, alebo sú hodnoty zlé, no v tom prípade neviem, čo ďalej. Trošku nechápem to napätie +12V na signálnom vodiči pri zapnutí zapaľovania až do naštartovania.
https://s16.postimg.io/ldy5f0jwl/IMG_20 ... 174732.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://s16.postimg.io/vcj41htc5/IMG_20 ... 174811.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;