Stránka 1 z 1

Chip tunning ??

Napsal: 08 lis 2006, 20:51
od KoJaK
Zdravím, chci se zeptat, jestli někdo máte jakoukoliv zkušenost, radu tip s chip tunningem. Né že by se mi zrovna do toho chtělo, ale něco jsem o tom slyšel a rád bych se dozvěděl něco i víc od lidí, kteří toto podstoupili. Dííky ...

Re: Chip tunning ??

Napsal: 10 lis 2006, 14:06
od trooli
KoJaK píše:Zdravím, chci se zeptat, jestli někdo máte jakoukoliv zkušenost, radu tip s chip tunningem. Né že by se mi zrovna do toho chtělo, ale něco jsem o tom slyšel a rád bych se dozvěděl něco i víc od lidí, kteří toto podstoupili. Dííky ...
Kasli na chip.Mas 1.6 16V narust vykonu je minimalni.U zazehovych motoru a jeste bez turba se tato investice nevyplati.Pro informovanost:


Výrobce: FIAT
Model: BRAVA
Motor: 1.6 16V - 103CV
Rok uvedení modelu: 2001
Počet / obsah válců: 4 / 1596 cm3
Originální hodnoty Hodnoty po úpravě BITPOWER
Výkon (hp / otáčky): 103 / 5750 115 / 5850
Točivý moment (Nm / otáčky): 145 / 4000 164 / 3800
Maximální rychlost (km / h): 180 185
Zrychlení (0 -> 100 kmh / s): 11 0
Průměrná spotřeba (l / 100km): 7 7

Napsal: 10 lis 2006, 17:06
od KoJaK
No vzhledem k tomu, že jsem technického vzdělání, jsem se k tomuto tunningu stavěl skepticky, jsem rád, že mi to potvrdil i někdo, kdo to podstoupil ...

Napsal: 10 lis 2006, 18:31
od prevod
inak tie hodnoty narastu hp a Nm sa mi zdaju "trosku" prehnane :wink:

Napsal: 12 lis 2006, 20:44
od trooli
prevod píše:inak tie hodnoty narastu hp a Nm sa mi zdaju "trosku" prehnane :wink:
Mas pravdu sou prehnane.Nepodstoupil sem tuto upravu,sem automechanik "telem i dusi" tak me zajimalo co mi napise na muj pozadavek o upravu vcelku znama firma Bit Power.Musel sem se smat. :D

Napsal: 13 lis 2006, 08:35
od remix
Tak ja bych si za spotrebu 7l / 100km piskal i u serioveho motoru....

Napsal: 13 lis 2006, 11:25
od lacin
Bitpower ma celkem nadneseny hodnoty. Treba u 55ti konovyho Punta pise narust na 65 konu. Trosku unreal bez dalsich uprav.

U atmosfery to moc smysl nema, pokud nejsou provedeny jiny upravy. Vzdycky vsechno souvisi se vsim. U turbomotoru s el. regulaci to smysl ma.

Ale pomerne slusne pry jde jenom chipem naladit 1,2 16V... :-) Na vic, nez udava Bytpaur... :-) To sem jenom tak zaslechl, jestli je to pravda, to nevim... :-)