Stránka 1 z 1
T-jet 88kw vs 110kw - rozdily
Napsal: 14 kvě 2016, 08:31
od turbom
Ahoj, muze mi nekdo odpovedet, jake presne rozdily jsou mezi temito motory ? Resp, co je v 110kw verzi jine a zda je napr jina i prevodovka, spojka apod?
V 88kw verzi jsem se vozil a priznam se, ze ten vykon je sice slusny, ale na zadek jsem si z toho nesedl. 110kw pry jede uplne jinak, akorat me desi ten tvrdsi podvozek.
Diky
Re: T-jet 88kw vs 110kw - rozdily
Napsal: 14 kvě 2016, 22:46
od heretic
88 kw 8 ventilova hlava , mensie naklady na udrzbu
110 kw 16 ventilova hlava , pokial je osadeny v Bravo sport tak tam je tvdrsie naladeny podvozok v emotion klasicky podvozok a este zalezi sa priemere kolies 16 alebo 17 palcov.
Re: T-jet 88kw vs 110kw - rozdily
Napsal: 15 kvě 2016, 13:33
od Jarous1
Řekl bych že kolega se ptal na Tjet ne na Mjet. Motor je mechanicky stejný - 16ti ventovou hlavu mají oba, rozdíl by měl být hlavně v jiných turbech. Tvrdší podvozek mají pouze verze sport, 110kw verze se nabízela i s "normálním" podvozkem.
Re: T-jet 88kw vs 110kw - rozdily
Napsal: 15 kvě 2016, 19:18
od heretic
Mas pravdu, teraz som si to este raz pozrel.
Re: T-jet 88kw vs 110kw - rozdily
Napsal: 17 kvě 2016, 19:00
od turbom
Myslel jsem si, ze ma vetsi turbo. Jelikoz se v CR prodavaji hlavne 88kw verze a 110kw je docela problem sehnat v dobrem stavu ( ono i 88kw;-), premyslim o 88kw + nasledny chip. Podle grafu by mel ten motor mit pak cca 138k. Coz je porad mene nez ma sport, ale vice Nm. Otazka vydrze spojky a prevodovky je dalsi veci. A jestli je prevodovka + spojka v 110kw verzi jina - silnejsi, to jsem nikde nezjistil.
http://www.mereni-vykonu.cz/chiptuning/ ... t-jet-88kw" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: T-jet 88kw vs 110kw - rozdily
Napsal: 17 kvě 2016, 19:56
od rou31
ja mam chipnuty 88kw tjet. co sa tyka tocaku je to celkom dost citit, ci uz v meste, mimo alebo na dialnici, hlavne pri nalozenom aute to pomoze. Chlapik ktory mi to cipoval povedal ze citovo je to lepsie ako jeho 110kw tjet. Tak isto bol prekvapeny spotrebou, ze jemu sa nikdy nepodarilo za tak malo jazdit. Spojka v pohode. Ten vykon sa dostavi tak od cca 2000 otacok. to turbo zabera Mam este urobeny blow off. Jediny problem co bol tak je ze praskla nejaka hadicka, po vymene odvtedy ok. uz to mam rok a zatial nic. olej menim kazdych 10000km. tlak turba stupol z cca 2 barov na 2,4 tusim. uz si to presne nepamatam. Ono 110kw verzia ma turbo navrhnute aby tlacilo od vyssich otacok ako 88kw. Kazdopadne som spokojny s 88kw a s cipom. nemerali sme to na valcoch ale za prevadzky na 4 od cca 1400 otacok. Vykon nam ukazalo nejakych 145 koni a 240 tocivy.
Re: T-jet 88kw vs 110kw - rozdily
Napsal: 19 kvě 2016, 19:18
od turbom
rou31
Super zprava. DIky ti za ni. A jakou mas spotrebu? Jde mi predevsim o kombinovanou a dalky.
Ted jeste najit nekoho, kdo poctive a radne udela prestavbu na LPG bez problemu...
Re: T-jet 88kw vs 110kw - rozdily
Napsal: 19 kvě 2016, 21:04
od rou31
no to zavisi od nohy
da sa v pohode za 6,5 denne dochadzam do prace 12 km, polovica mesto, pol mimo mesta. zase ak ides plny z krizovatky a obehujes kde sa, tak je to aj za viac. ale normalna jazda je tych 6,5 - 6,7. tiez som planoval plyn, ale co som cital skusenosti ostatnych, maloktory servis to vie spravit dobre.
Re: T-jet 88kw vs 110kw - rozdily
Napsal: 20 kvě 2016, 07:13
od turbom
Kdysi mi jeden prodejce Bravo T-jet 88kw tvrdil, ze na dalku je schopny jet za 6.2-6.5l kdyz jede max 90-100km/h. Ostatni vetsinou udavaji 7.5-8.5l. Ja jezdim s Puntem spise na spodni hranici podle spritmonitor.de. Na lpg mam dlouhodobou spotrebu (22 000km) 6.96 l lpg/100 a to ted jezdim dost dalnice. Pocitam, ze Bravo Tjet by na na lpg melo jezdit tak za 8-10l lpg podle nohy. (na lpg je spotreba min o 1l vyssi nez na benzin). Pan, ktery mi montoval lpg do Punta tvrdi, ze by s Tjet + lpg nemel byt problem. Mam dojem, ze uz i par T-jetu prestavoval na lpg. Vzdy jde o nalazeni. Dalsi otazka je, jaky tam dat system. Bud Stag Q box (ten mam v Puntu-obcas cukne) apod levne varianty nebo lepsi BRC P@D atd.
Mas na autu i zatmavene folie?
Re: T-jet 88kw vs 110kw - rozdily
Napsal: 03 čer 2016, 10:01
od little_boy
Ahoj, jediny rozdil je jine turbo a jina vacka, jinak jsou ty motory stejny. Prvni rok vyroby mely 88kW verze horsi spojku, ktera (po chipu) mohla klouzat. Od roku 2009 se vsude (120-180k abart) davala stejna spojka, v nejhorsim neni takovy problem ji vymenit. Mam pocit, ze predelali i dvouhmotu, stary setrvak byl vic gumovy, novy se podle pocitu zda vic festovnejsi (potrebuje vetsi 'mordu' aby sel do limitu, napr pri razeni pri sprintu).
88kW motor mel s turbem ze 110kW na brzde 107kW bez jakychkoliv zmen. Chipem to jde dostat ke 140kW, tam jsou limity benzinovych vstrikovacu.
LPG prestavba tjetu neni bez problemu... pomerne zasadni problem jsou mapy davkovani paliva pod zatezi > 4000 rpm kde se motor strasne uleje a LPG to nezvladne (skube - diky tomu me plynar znicil dvouhmotu). Je potreba nejdriv chipnout ECU a to obohaceni snizit na normalnejsi hodnoty. Dalsi problem se ukazal separator oleje (atmosfery ho nemaji), ktery se pri LPG zanasi a je potreba ho cistit.
Taky se pomerne kriticky ukazlo umisteni LPG vstrikovacu do sani.
Jinak muj tjet ujel bez znamek ztraty vykonu / problemu:
45 000km na benzin bez uprav
100 000km na E85 chipnutej na 185k
70 000 km na LPG ~185k
Re: T-jet 88kw vs 110kw - rozdily
Napsal: 05 čer 2016, 22:04
od turbom
To je jeste lepsi zprava
Bohuzel jsem se jeste nezvezl ve 110kw "sportu", ale uz ted je mi jasny, ze na nase silnice ten podvozek pro me nebude to prave orechove pro kazdodenni jezdeni do prace. A bez sportovniho podvozku jsem v CR zadnou 110kw verzi nevidel. Nabizi se tedy dalsi otazka, na kterou jsi neodpovedel. Za kolik plynu jezdis pri pohodove jizde? Ten tvuj vykon je pekny. O tom jsem uvazoval u 110kw verze, dat cip a mit tech 170-180k. A pokud by ta vymena turba v klasickem T-jetu dala 107 kw+ dat upraveny chip, tak to je jeste lepsi zprava. Preci jen 88kw verzi je u nas vic a nemusel bych resit tvrdy podvozek a 18 kola. Kde ale to turbo ze 110kw sehnat, to bude asi orisek a kolik bude stat.
Jeste vim, ze 110 kw - sport ma dve koncovky vyfuku, resp jsou videt- asi jen pro oko. Jaky jsi tam mel lpg system? Auto uz je prodane?
Re: T-jet 88kw vs 110kw - rozdily
Napsal: 05 čer 2016, 22:31
od little_boy
turbo jsem kupoval tady (kategorii auta neres, VL36 je to vykony turbo pro tjet)
http://www.eturbo.cz/osobni-vozy/turbo- ... 14kw-vl36/" onclick="window.open(this.href);return false;
Asi bych sel jen do chipu a tubo bych resil pokud by to stavajici bylo chciply / bych mel zbytecnych 16k penez
Urcite bych nekupoval repas / z druhy ruky, nestoji za to. Jezdim s tim slusne ve smyslu dochlazovani po 'nalozeni' a olej max 15000km a prestoze ma turbo > 160000km, furt tlaci 1.5 baru boost mezi 2500 - 3500 rpm.
Chipnuty to mam samodomo (kabel stoji 300 - 2000 penez), hlavne proto, ze jsem nebyl spokojenej jak to zmastil chiptuner (kde to pred tim bylo na chipu). Takze nemuzu nic doporucit. Pokud bys mel zajem, muzu te dat moje mapy kde je ta uprava bohatosti na lpg a zrusnej limiter na turbo. Snazil jsem se do toho hrabat co nejmin, fiat to udelal hodne dobre uz od prirody.
Ja moc pohodove nejezdim, dene 100km do prace, pulka po dalnici v levym pruhu (co dovoli provoz nebo 150 tacho) a pak po praze... prumer je ~9/100 (ale v puntu, na druhou stranu je brava jen o 100kg tezsi a zase ma lip prevody aby motor tolik neotcil)
Mam tam LPG magic / KME - je to ridici jednotka od polaku a reduktor / vstrikovace cesky. Auto jezdi a budu s nim jezdit dokud se nerozpadne
Tjet je super motor, jednoduchej, drzi a s LPG jezdi za hubicku, s aktualnima cenama pod 1kc/km. Plus to bez problemu sprasi cokoliv chrochtavyho od skodovky.
Jinak tjety se s turbem TD04 honi az k 250 konim, ale to neni idealni na jezdeni do prace
Tech 180k je bezpecnych ve smyslu ze s tim nejsou problemy.
Re: T-jet 88kw vs 110kw - rozdily
Napsal: 01 srp 2016, 01:36
od martin72
Tady jsem pro zájemce našel jeden manuálek.
https://www.fiat-lancia.org.rs/Manuals/ ... Engine.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;