PUNTO MK1.1 55 naštartuje po chvíli skape
Napsal: 29 pro 2015, 18:01
Dobrý deň, potreboval by som poradiť. Kúpil som si malé ošklbané puntíčko, najazdených 183tisíc. Pri kúpe motoricky OK, kasňa troška hnilá no na oko nevidno vôbec. Ale ku podstate, ako som auto kúpil a prešiel sním prvých 200km (Pri dlhej ceste dialnicov nič) no v tom schádzam z dialnice na kruháč a auto mi zrazu vyplo, začali klesať otáčky a zhaslo. Otočil som kľúčom, pumpa naťahala a auto naskočilo. Podobné situácie sa mi diali hlavne v zákrutách a keď mi ručička klesala ku rezerve. Robilo to len sem tam, keď som mal pol nádrže nespravilo mi to nikdy. Vymenil som filter, ten starý bol úplne "zasratý" po odobratý z neho tiekla špina a múľ. Jazdil som zase mesiac, no po mesiaci zas. Motor nieže skapínal ale už aj obmedzil výkon, nemohol som zošliapnuť viac ako štvrť plyna, maximálka okolo 70-80km/h, keď som zošliapol začali klesať otáčky, došlo mi že je slabý prietok, takto som jazdil asi týždeň, do práce. Cez víkend som sa na to mrkol, vymenil filter, radšej som dal dole vzduchový a odpojil prívod od škrtiacej klapky aby mi "pretiahlo" vzduch. Po nasadení som spravil pár otáčiek, motor sa pomaly rozhapkal, po chvíli nabral normálne otáčky, plynule dvíhalo otáčky keď som zošliapol plyn. No po zhruba pol minúte, minúte mi zkapalo. Po ďaľšom pretočení to isté. Prietok je dobrý, nový pal.filter, keď otočím klúčom počut palivové čerpadlo vrčať 3-4sekundy a potom naštartujem. Viete mi pomôcť čo môže byť zlé? prvé čo ma napadlo je palivové čerpadlo ale to je funkčné. Neviem si stým rady momentálne je auto nepojazdné. Sviečky menil bývali majiteľ, vyzerajú okey, klapka je čistá, prívod paliva má dobrý prietok zrejme palivové čerpadlo nemá dostatočný tlak. Neviem si to vôbec vysvetliť. Ďakujem za každú odpoveď.