Stránka 1 z 1
Punto II klíč bez immobilizéru
Napsal: 08 pro 2015, 20:56
od mara
Zdravím,
mám fiat punto II rok 2001, jde o to, že si chci pořídit dálkáč s vystřelovacím klíčem, ale nejsem si jistý, jestli v mém originálním klíči není nějaký čip pro řídící jednotku punta. Immobilizér v autě nemám ale ikonka CODE na palubovce svítí(za chvili zhasne,takže klíč nějak komunikuje s řídící jednotkou). Klíč, pokud vím, nejde rozdělat abych se mohl podívat. Nevíte někdo, jestli tam něco je? Popřípadě, jestli se dá koupit nový klíč?
Velice Vám děkuji za odpovědi.
Re: Punto II klíč bez immobilizéru
Napsal: 08 pro 2015, 21:21
od panaman1
zrejme tam bude potom imobilizer. a zaliaty priamov tom plaste. takze zrejme novy kluc by museli nanovo programovat immo ked sa neda vybrat. takze by sa to dost predrazilo zrejme. nestaci obycajne dialkove ovladanie bez vyskakovacieho kluca?
Re: Punto II klíč bez immobilizéru
Napsal: 08 pro 2015, 21:29
od mara
Tož immobilizér jako takový tam není, je tam jen nějaký zabezpečení řídící jednotky. Ale nakonec přívěšek vyhrál
Re: Punto II klíč bez immobilizéru
Napsal: 08 pro 2015, 22:57
od SpiritWolker
Mara, v Punte mas vstavany imobilizer priamo original od vyrobcu Fiat
jeho fungovanie vidis podla kontrolky CODE
v original kluci je čip ktory vyberes a vlozis ho do noveho vystrelovacieho kluca
čip nesmies pri rozoberani stareho kluca poskodit,
lebo ak ho poskodis uz potom motor nebudes mat cim nastartovat
Napsal: 09 pro 2015, 00:04
od panaman1
Presne. To je fabricky imobilizer a je to taky malicky sulcek ani nie cm pravdepodobne.
Re: Punto II klíč bez immobilizéru
Napsal: 25 lis 2017, 18:28
od J.Spichal
Ahoj ,stalo se mi ,že dám klíč do polohy2 klíč code nezhasne tím pádem nejde nastartovat,dá se to nějak obejít_
Re: Punto II klíč bez immobilizéru
Napsal: 26 lis 2017, 22:50
od SpiritWolker
Pozdravujem, aj už vieš prečo nezhasne code? Poškodil si čip v kluči? Alebo si menil rj-motora?
Urobil si diagnostiku? V pameti zavad v bodicomputery bude presne napisane preco svieti code.
Skontroloval si ukostrenie motora na prevodovke a ukostrenie na nosniku pod baterkou?