Punto 2015 - nove auto - otazky
Napsal: 19 lis 2015, 09:23
caute, od roku 2008 som jazdil punto grande ale zhodou okolnosti sa mi podarilo zaobstarat si nove punto lounge 1.4 8V rv.2015 a hned mi tam vadi polovica veci
- nevie niekto ci sa da riadenie volantu prehodit zo starsieho grande punta? riadenie s tyckami na kolesa asi nebude problem ale pytam sa na elektroniku, nove punto ma nesmierne na hovno EPS, punto grande islo lahsie uz pri klasickom rezime ale naviac je rozdiel medzi city rezimom na ktorom som s oblubou jazdil... nove punto ide lahko len na mieste ak sa co len trosku rozbehnem stuhne a to sa mi nepaci... nepaci sa mi ani ked jazdim na novom punte ze staci pohnut volantom len milimeter a auto ide rychlo do strany a koli tomu lietam proste neviem si zvyknut... na starom to riadenie nebolo take citlive a bolo pre mna dokonale tak by som ho chcel aj tu, ak by sa dalo elektronicky len nastavit napr sila posobiaca na kolesa dajte kontakt kto to vie
- druha vec je asistenti, nove punto ma debilnych asistentov na rozjazd... staci pustat spojku auto si same prida plyn, nebolo by to zle keby som sa nechcel normalne rozbehnut a vpolke rozbehu mi auto ten plyn uberie a sekne to... ako keby som jazdil v autoskole... mozno je to sucast asistenta rozjazdu do kopcov ale viem ze to tam nechcem, da sa to vypnut?
- asi aj koli asistentom je plynovy pedal tupy, reaguje az po 1.5s pri rozbehu! stlacim pedal ticho nic pomaly sa otacky stveraju ak drzim plynovy pedal na neutrali tak je to krasne vidiet ako idu hore s tazkostou, chvilu pobudnu na otackach a naspat klesaju... pricom drzim plynovy pedal stale na tej istej urovni... dost fail, da sa to nejako ovplivnit aby plynovy pedal reagoval tak ako na punto grande? tam sice tiez zaostaval ale otacky isli hore hned... reaguje zvacsa az za 3cm drahy, punto grande stacilo len jemne hladkat a uz reagovalo
- dalsia vec, neviem preco cvaka brzdovy predal, stlacim cvakne, pustim cvakne este viac... pozeral som zo spodu nic tam nevidim co by to mohlo robit ale cvaka ajked len jemne pedal zatlacim, neskutocne to cloveka vytaca
- co sa tyka podvozka tak nove punto je ako lod, bere vsetky vacsie nerovnosti lepsie ale ziadny sportovy pocit ani ziadny iny dobry pocit z neho nejde... punto grande bolo v tomto tiez top krasny citatelny podvozok teraz clovek nevie
- kto mal rad nizsi posed v punto grande bude sklamany... sedacky v novom punte su vysoko, sportove maju zly sklon sedaka a navyse su este odsadene 2cm podlozkami aby boli viac hore... to si upravim dam tie podlozky prec
- ak sa usadim do auta tak ako to mam rad vsetko mam daleko, radio, ovladanie klimatizacie.... jedine co mam blyzsko az moc je otvaranie okien
kto planuje vymenu svojho punta grande za novsie nech to radsej nerobi alebo nech si ho poriadne pred kupou odskusa, testovacia jazda s tym ze si nastavi vsetko podla seba a povozi sa... cele auto islo podla mna dole aj kvalitou aj spracovanim plastov, hudba hra horsie, stierace pri prvej polohe cvakaju rele co je fakt otravne, jedine ze je lepsie odhlucnene + vyzera z vonka krajsie nez punto grande... nicim inym ma neoslovilo
- nevie niekto ci sa da riadenie volantu prehodit zo starsieho grande punta? riadenie s tyckami na kolesa asi nebude problem ale pytam sa na elektroniku, nove punto ma nesmierne na hovno EPS, punto grande islo lahsie uz pri klasickom rezime ale naviac je rozdiel medzi city rezimom na ktorom som s oblubou jazdil... nove punto ide lahko len na mieste ak sa co len trosku rozbehnem stuhne a to sa mi nepaci... nepaci sa mi ani ked jazdim na novom punte ze staci pohnut volantom len milimeter a auto ide rychlo do strany a koli tomu lietam proste neviem si zvyknut... na starom to riadenie nebolo take citlive a bolo pre mna dokonale tak by som ho chcel aj tu, ak by sa dalo elektronicky len nastavit napr sila posobiaca na kolesa dajte kontakt kto to vie
- druha vec je asistenti, nove punto ma debilnych asistentov na rozjazd... staci pustat spojku auto si same prida plyn, nebolo by to zle keby som sa nechcel normalne rozbehnut a vpolke rozbehu mi auto ten plyn uberie a sekne to... ako keby som jazdil v autoskole... mozno je to sucast asistenta rozjazdu do kopcov ale viem ze to tam nechcem, da sa to vypnut?
- asi aj koli asistentom je plynovy pedal tupy, reaguje az po 1.5s pri rozbehu! stlacim pedal ticho nic pomaly sa otacky stveraju ak drzim plynovy pedal na neutrali tak je to krasne vidiet ako idu hore s tazkostou, chvilu pobudnu na otackach a naspat klesaju... pricom drzim plynovy pedal stale na tej istej urovni... dost fail, da sa to nejako ovplivnit aby plynovy pedal reagoval tak ako na punto grande? tam sice tiez zaostaval ale otacky isli hore hned... reaguje zvacsa az za 3cm drahy, punto grande stacilo len jemne hladkat a uz reagovalo
- dalsia vec, neviem preco cvaka brzdovy predal, stlacim cvakne, pustim cvakne este viac... pozeral som zo spodu nic tam nevidim co by to mohlo robit ale cvaka ajked len jemne pedal zatlacim, neskutocne to cloveka vytaca
- co sa tyka podvozka tak nove punto je ako lod, bere vsetky vacsie nerovnosti lepsie ale ziadny sportovy pocit ani ziadny iny dobry pocit z neho nejde... punto grande bolo v tomto tiez top krasny citatelny podvozok teraz clovek nevie
- kto mal rad nizsi posed v punto grande bude sklamany... sedacky v novom punte su vysoko, sportove maju zly sklon sedaka a navyse su este odsadene 2cm podlozkami aby boli viac hore... to si upravim dam tie podlozky prec
- ak sa usadim do auta tak ako to mam rad vsetko mam daleko, radio, ovladanie klimatizacie.... jedine co mam blyzsko az moc je otvaranie okien
kto planuje vymenu svojho punta grande za novsie nech to radsej nerobi alebo nech si ho poriadne pred kupou odskusa, testovacia jazda s tym ze si nastavi vsetko podla seba a povozi sa... cele auto islo podla mna dole aj kvalitou aj spracovanim plastov, hudba hra horsie, stierace pri prvej polohe cvakaju rele co je fakt otravne, jedine ze je lepsie odhlucnene + vyzera z vonka krajsie nez punto grande... nicim inym ma neoslovilo