Stránka 1 z 1
Cukani pri akceleraci
Napsal: 28 říj 2015, 01:41
od xdeimos
zdravim..nenasel jsem nikde problem doreseny proto nove tema....problem : kdyz vic slapnu na plyn zacne motor cukat...rozjezd je v pohode ale staci vic pridat na jakoukoliv rychlost a vytocit vic a cuka to jako blazen..pocitove se motor jakoby dusi...zatim mam nove civky,svicky,kabely k nim, VSECHNY filtry, vycistena klapka.....zacalo to po vymene baterie /je o neco silnejsi/ ale to snad nema vliv kdyz po startu jede alternator.....jde nejak odpojit lambda a zkusit jet bez ni? napada nekoho co jeste?...taky to divne startuje ale to bylo uz predtim /naskoci temer vzdy az na druhy pokus/...snad to neni vstrik..napada me jeste jestli neni problem nekde v cerpadlu ale to se mi nechce verit....diky za rady8] jde o 1.1 jednobod punto 55...rozvody jsou ok.......jde nejak jednoduse zkontrolovat teplotni cidlo a cidlo otacek?
Re: Cukani pri akceleraci
Napsal: 28 říj 2015, 22:12
od patriot99
To muze delat vice veci... Nejlepsi bude,kdyz si nekam zajedes na diagnostiku a nechas si nacist live data
Muze to delat i palivove cerpadlo.
Re: Cukani pri akceleraci
Napsal: 29 říj 2015, 09:10
od TomasDP
Přesně si již nevzpomínám, puntě 1,2 75, už nějaký čas nemám, ale dělávala to prasklá podtlaková hadička. Ta vedla někde od klapky dozadu, asi k výfuku (nevím). Byla to slabá hadička, vnitřní průměr tak 2-3 mm. Pak bych dal nový palivový filtr a mrknul bych na tlačítko vlevo, vedle sedačky řidiče. Zastavuje to přívod benzínu při havárce a někdy to zazlobí a přivře benzín jen tak. Stačí to tlačítko zmáčknout.
Re: Cukani pri akceleraci
Napsal: 29 říj 2015, 20:30
od xdeimos
no prave s tou diagnostikou je trochu problem...ten 3-pin je jedina zasuvka?? to tlacitko zkusim......jeste jsem dnes objevil poskozene tesneni pod klapkou ale to mi asi dojebali v servisu pri jejim cisteni, nicmene vymenim....na hadicku se pritom zamerim taky a dam vedet...palivovy filtr je novy...dik za rady dam vedet co bylo dal 8}
Re: Cukani pri akceleraci
Napsal: 30 říj 2015, 10:46
od rossi
jde o 1.1 jednobod punto 55...
u tohoto motoru je jen 3pin zásuvka, dig.se připojuje přes redukci.
jinak to může dělat pal.čerp. nebo potenciometr na škrt. klapce/ale to by se rožla kontr. motoru/.
nebo čidlo otáček klik.hřídele.při vyšších ot. nestíhá dávat ŘJ signál.skontrolovat nijak moc nejde.
jedině změřit odpor . požadovaná hodnota: motory FIRE: 670 Ω až 750 Ω
diagnostika řekne víc.
tady se o tom motoru dozvíš víc.
http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/fiat.htm
Re: Cukani pri akceleraci
Napsal: 30 říj 2015, 12:17
od TomasDP
Jestli je špatné těsnění pod klapkou, tak to asi bude ono, pač to přisává falešný vzduch a pak to cuká a špatně staruje. To dělávalo i na škodárně, když se prohnul karbec a sálo to falešný vzduch.
Re: Cukani pri akceleraci
Napsal: 02 lis 2015, 09:22
od xdeimos
dekuju moc za napady...dnes bude snad hotove nove tesneni pod klapkou tak uvidim.....cidlo otacek si nechavam do zasoby stejne tak pal. cerpadlo......dam vedet jak to dopadlo
Re: Cukani pri akceleraci
Napsal: 10 lis 2015, 16:45
od xdeimos
Zdravim....tak pravdepodobne to bylo spatne tesneni pod klapkou /origo stoji 1000,-/, takze jsem si ho vystrihl sam a ani cuk
Diky za rady a at to jezdi!
Re: Cukani pri akceleraci
Napsal: 25 pro 2015, 20:05
od momos
To bude aj moj pripad zrejme , vyskusam dakujem.