Stránka 1 z 1
Bravo 1.4 12v -nejede a žere.... :-(
Napsal: 21 říj 2005, 10:03
od Filip
ahojky,koupil jsem si před týdnem Fiat bravo 1.4 12v a začlo se srát... Nejdřív sem tjistil že mi kape olej z výpusního šroubu... Pak někde od motoru profukuje výfuk a něco tam rachtá když přidám plyn,asi to dělá to těsnění jestli tam nějaký je. Pak jsem zjistil vysokou spotřebu,za 500 kč ujedu 160 km, netáhne to,asi to bude výfukem,nevíte jestli je to častá závada nebo to může bejt náhoda? A pak další maličkosti,urvalo se mi tlačítko na el okna,plast na vnější zrcátko,plast na sedače,a na kliky na otvírání dveří vypadaj jak ohořelý,už mi z toho "vysoce kvalitního" vozu hrábne. Nevíte jakou to má mít normální spotřebu? Díky.Filip
Napsal: 21 říj 2005, 12:44
od Peto Fiat
Asi to bude lambda sonda.Na našej Brave (1,2 16v) odišla pred týžďňom.Nesvieti ti na palubovke nejaká kontrolka?Normálna spotreba pri 1,4 12v okolo 7 l.Natrafil si na horší kus.
Napsal: 24 říj 2005, 08:19
od PiP
To si dostal, alebo si kupoval prvé auto.
spotreba u brava 1.4 12V
Napsal: 24 říj 2005, 21:21
od fordak
ahoj, spotreba u 1,4ky je docela velka rpoti 1.6ce...proste se jim to nejak nevyvedlo pocitej 8-9l ze je prumer...
Napsal: 02 lis 2005, 11:04
od zino
Mam stejnej problem, uvazoval jsem nad tim ze by mohlo byt vadne cidlo teploty motoru a ridici jednotka by pak mohla hnat vic benzinu a nebo ta lambda
ovsem v tom pripade potes panbuh!
Napsal: 02 lis 2005, 13:35
od Návštěvník
Poteším vás.
Za novú lambda sondu si v autorizovanom servise Fiat vypítali 6000 Sk
Napsal: 02 lis 2005, 13:36
od Peto Fiat
Anonymous píše:Poteším vás.
Za novú lambda sondu si v autorizovanom servise Fiat vypýtali okolo 6000 Sk
Nejak sa to sere a stále ma to odhlasuje!Takže-písal som to ja
Napsal: 03 lis 2005, 07:50
od Návštěvník
hm... to ale neni fiatem to je tim že někdo neumí kupovat auta, (podle toho co píšeš to rovnou hoď ze skály) ještě tenhle motor, zde fakt záleží co se tam lilo za olej pokud tam nelejte selenii tak u tohodle motoru se můžete dočkat přinejmenším ucpaním olejoveho čerpadla nadále pak vydřená vačková hřídel a pak už to jenom pokračuje, hold každý svého štěstí strůjcem
Napsal: 03 lis 2005, 19:19
od Peto Fiat
Neumí kupivat autá?Myslíš ako Fiaty?
Mne tá lamba sonda odišla na 1,2 16v.
u nás vo fiate lejú helix,pravdepodobne majú zmluvu so shell.
Napsal: 03 lis 2005, 22:41
od Návštěvník
No když někdo koupí auto kde je všechno KO tak se nediv. Lambdy odcházej všeobecně. Helix neni špatnej, ale Selenia ma prostě vlastnosti určený a speciálně vyráběný pro Fiaty, Alfy a Lancie. Je to každýho věc, když si myslí že ušetří tak prosim......dnešnim trendem v servisech se stává dávat na oko dobrej olej ale proč aby byl zákazník spokojenej a auto fungovalo, nebo radši aby zákazník byl spokojenej (protože on nic nepozná a neví) a auto se posralo a bylo v servisu častějc, 90% servisů přemejšlí takhle - ekonomicky.... proč drahou kvalitu (a zákazník nasranej kvuli ceně) když může bejt super cena za sračky (očemž plno zákazníků neví)...PS: kupte si vzorek oleje CINOL 10W-40 polosintetika (punto na tom najelo 3000km a pak adio)
Napsal: 04 lis 2005, 07:26
od PiP
Každý výrobca aut má zmluvu s výrobcami olejov, pneumatík atď ....., výrobca ktorý vyhral tender dodáva jeho produkt pre danú automobilku podstatne lacnejšie pretože má odbyt. Ale žiadna automobilka nemôže žiadať používať oleje, alebo náplne s prvovýroby.
Môže ich len doporučiť.
V manuály sú predpísané normy pre použitie motorového, prevodového oleja .... (API, SAE...), keď sa dodržia je všetko OK.
Doporučujem do pozornosti stránku (
www.oleje.cz ) kde sa o olejoch hodne dozviete a nebudete mať problém s výberom oleja.
Napsal: 04 lis 2005, 14:44
od Peto Fiat
PIP má pravdu môžu len doporučiť ,nič viac,nič menej.