Stránka 1 z 1
Motor 1,4V/66Kw-problémy se studeným startem
Napsal: 05 zář 2015, 15:05
od jurasek1
Dobrý den,po nastartování motoru se roztřepe jakoby na 3 válce a po pár sekundách nebo mírným zvýšením otáček mu trvá,než se uklidní.Rozsvítila se kontrolka vsřikováni,diag.fiatecuscan ukázal
P0300-Misfires detected/generic/
P0304-Cylinder 4 ignition failures
Vyměněny všechny svíčky za předepsané,nepomohlo,vyměněna cívka pro čtvrtý válec,nepomohlo.Skáče dál,toto se děje pouze u startu studeného motoru a nepravidelně.Z cca 10 startů 4 špatné.
Ještě zkusím natankovat jiný,kvalitnější benzín.Zkusit aditiva? A jaka?
Prošel jste někdo tímto?Nápady?Najeto cca 60tis.Jízda převážně 2* denně 12km.
Napsal: 05 zář 2015, 16:39
od panaman1
Skontroloval by som kabelaz poriadne co ide k cievke. Zrejme bude niekde nejaka oxidacia, alebo porusena.
Re: Motor 1,4V/66Kw-problémy se studeným startem
Napsal: 25 zář 2015, 17:15
od jurasek1
Tak cca 20 dní dostává aditiva do benzínu a vypadá to,že po problému.Nějak mi nesedí,že by to bylo méně kvalitním benzínem.
Re: Motor 1,4V/66Kw-problémy se studeným startem
Napsal: 27 zář 2015, 10:43
od bajo777
co tam lejes ?
davam vif benzin uz rok a pohoda
Re: Motor 1,4V/66Kw-problémy se studeným startem
Napsal: 27 zář 2015, 15:07
od jurasek1
bajo777:to samé,Vif benzin....
Napsal: 20 říj 2015, 07:44
od jsimkanin
Problém mám stejný, mám tam ještě lpg tartarini. Studený start- auto chytne a otáčky začnou klesat, jede na 3 válce, nekdy to i streli do sání. Občas se rozsvítí kontrolka motoru a pak sama zhasne, stačí aby se motor trošku prohřál a běží to v pohodě. Zjistil jsem když na start odpojim Map čidlo v sání, tak to startuje normálně- připojím zpět, zas to blbne. Zkoušel jsem dávat 2 jiný cidla, ale beze změny. Čím by to mohlo být? Nějaké nastavení?
Bravo2 1.4 66kw rv2011 najeto 120tis. Ještě poznatek mam ho od nova a kolem 100tis km se starty postupně zhoršují
Odesláno z mého GT-N7100 pomocí Tapatalk
Re: Motor 1,4V/66Kw-problémy se studeným startem
Napsal: 20 říj 2015, 18:43
od bajo777
skus mrknut sem, nech to nemusime kopirovat
http://forum.autobazar.eu/fiat-bravo-zl ... 16-45.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Napsal: 21 říj 2015, 15:56
od jsimkanin
Díky bajo777, zkusim v lpg servisu ať mi ochudi směs a uvidíme
Odesláno z mého GT-N7100 pomocí Tapatalk
Re: Motor 1,4V/66Kw-problémy se studeným startem
Napsal: 04 úno 2016, 18:52
od turbom
Je to sice opruz, ale me pomohlo u Punta 1.2 8V az totalni vyjeti stareho benzinu, vytreni nadrze do sucha a tankovani pouze Verva 100. Od te doby pokoj.
ZKousel jsem nejaky dry fuel, ale ten pomohl jen na chvili. Cerpadlo jsem menil 2x.
Re: Motor 1,4V/66Kw-problémy se studeným startem
Napsal: 05 úno 2016, 00:59
od Vitaml
Zajímá mě, při kolika tkm jsi měnil čerpadlo a jak se to projevovalo? Mě jede (110 tkm, ale je dost slyšet).
Re: Motor 1,4V/66Kw-problémy se studeným startem
Napsal: 11 úno 2016, 14:08
od bajo777
prejav zleho cerpadla je velmi jednoznacny
, pri starte nebzuci, nejde benzin a nenatocis
samozrejme moze blbnut aj tlak a potom su vypadky v dodavke - diery vo vykone, podla mna km su uplne ze nepodstatne, skor sa prejavi casta jazda na rezerve kvoli zlemu chladeniu cerpadla, pripadne malo jazdene auta maju problem s degradaciou paliva v nadrzi...
mne sa cerpadlo pri benzinaku nepokazilo nikdy v zivote, jazdil som dost a stylom plna - blikla rezerva a zase plna...
pri prestavbe na LPG nez som sa naucil co a ako, mi do pol roka odislo cerpadlo...ovsem som ho opravil, lebo bolo iba zalepene bordelom z benzinu...3 dni v technickom liehu a jak nove