Tažení kabelu k zesilovači od baterky
Moderátor: peta.smolik
Tažení kabelu k zesilovači od baterky
Zdravím, řešil už někdo tažení napájecího kabelu z motoráku do kabiny? Za každou radu bych byl vděčnej. Provrtávat se mi ta stěna nechce.. Je někde jiná průchodka, než ta za pojistkovou skříní pod volantem, kde už jede jiná kabeláž vozidla?
- Reklama
Re: Tažení kabelu k zesilovači od baterky
nemusis tahat od baterky..v poistkovej skryni mas hruby cerveny kabel a ten je priamo od baterky tahany..aj ja som na neho napojil subwooferdvik89 píše:Zdravím, řešil už někdo tažení napájecího kabelu z motoráku do kabiny? Za každou radu bych byl vděčnej. Provrtávat se mi ta stěna nechce.. Je někde jiná průchodka, než ta za pojistkovou skříní pod volantem, kde už jede jiná kabeláž vozidla?
fiat croma 1.9jtdm 88kw
Re: Tažení kabelu k zesilovači od baterky
Pri tomto by som osobne nevymyslal a natiahol poctivo kabel od baterky a poctivo dal aj poistku
EX-Fiat stilo 1,9 jtd 85kw.Momentalne Fiat bravo 1,9 mjtd 88kw
Re: Tažení kabelu k zesilovači od baterky
Ako si to nakoniec vyriesil ?
Re: Tažení kabelu k zesilovači od baterky
samozrejme sa da tahat kabel cez gumovu prechodku, treba si pohladat temu o dorabke tempomatu...
napr. aj tu su fotky
http://www.fiatforum.com/bravo-guides/2 ... iring.html" onclick="window.open(this.href);return false;
napr. aj tu su fotky
http://www.fiatforum.com/bravo-guides/2 ... iring.html" onclick="window.open(this.href);return false;
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW