Tažení kabelu k zesilovači od baterky

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
dvik89
Začátečník
Příspěvky: 1
Registrován: 30 srp 2015, 19:34

Tažení kabelu k zesilovači od baterky

Příspěvek od dvik89 »

Zdravím, řešil už někdo tažení napájecího kabelu z motoráku do kabiny? Za každou radu bych byl vděčnej. Provrtávat se mi ta stěna nechce.. Je někde jiná průchodka, než ta za pojistkovou skříní pod volantem, kde už jede jiná kabeláž vozidla?
Reklama
 

amiga
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 210
Registrován: 11 črc 2014, 20:13

Re: Tažení kabelu k zesilovači od baterky

Příspěvek od amiga »

dvik89 píše:Zdravím, řešil už někdo tažení napájecího kabelu z motoráku do kabiny? Za každou radu bych byl vděčnej. Provrtávat se mi ta stěna nechce.. Je někde jiná průchodka, než ta za pojistkovou skříní pod volantem, kde už jede jiná kabeláž vozidla?
nemusis tahat od baterky..v poistkovej skryni mas hruby cerveny kabel a ten je priamo od baterky tahany..aj ja som na neho napojil subwoofer
fiat croma 1.9jtdm 88kw
jano207
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 243
Registrován: 30 pro 2008, 19:52
Bydliště: SK-NR

Re: Tažení kabelu k zesilovači od baterky

Příspěvek od jano207 »

Pri tomto by som osobne nevymyslal a natiahol poctivo kabel od baterky a poctivo dal aj poistku :)
EX-Fiat stilo 1,9 jtd 85kw.Momentalne Fiat bravo 1,9 mjtd 88kw
panaman1
Znalec
Příspěvky: 897
Registrován: 11 říj 2010, 20:09
Bydliště: ivanka pri dunaji

Příspěvek od panaman1 »

Suhlasim, este zalezi na co ten kabel potrebujes. Ak na zosolnovac tak aky vykon, pripadne parametre.
fiatbravo
Začátečník
Příspěvky: 23
Registrován: 21 čer 2016, 20:14

Re: Tažení kabelu k zesilovači od baterky

Příspěvek od fiatbravo »

Ako si to nakoniec vyriesil ?
bajo777
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 295
Registrován: 24 úno 2012, 20:08

Re: Tažení kabelu k zesilovači od baterky

Příspěvek od bajo777 »

samozrejme sa da tahat kabel cez gumovu prechodku, treba si pohladat temu o dorabke tempomatu...

napr. aj tu su fotky
http://www.fiatforum.com/bravo-guides/2 ... iring.html" onclick="window.open(this.href);return false;
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC

Multiecuscan 2,2

excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Odpovědět

Zpět na „Bravo 2“