Cukání a trhání při rozjezdu se zahřátým motorem.
Napsal: 28 srp 2015, 16:01
Ahoj,
poslední půlrok řeším problém s trháním a cukáním při rozjezdech. Za studena auto jezdí bezchybně. Problém nastává, jakmile jedu třeba 50km v kuse bez rozjezdu a vjedu do města, kde následuje pár rozjezdů na světlech. Auto začne při rozjedu cukat jako kdybych se neuměl rozjet a rychle pouštěl spojku.
Napadlo mě, že to bude spojkou, ale po přečtení několika diskuzí si tím nejsem tak zcela jist, protože by to zřejmě dělalo stále a pokud se třeba rozjíždím i do prudkého kopce, auto se rozjede bez jediného záškubu plynule a hladce.
Zvláštní taky je, že motor se vlastně zahřeje na svou provozní teplotu mnohem dříve, než po těch zmíněných 50km, ale dělat to začne až tehdy a jako bonus to ještě neudělá pokaždé ( např. tři rozjezdy trhavé a pak jeden hladký).
Vyměnil jsem silentbloky (všechny tři), svíčky jsou relativně nové NGK (cca 4000 km), palivový filtr nový (1000km), kontakty od všech čidel a řízení zapalování vyčištěné, vzduchový filtr čistý...
Benzínem to nebude, zkoušel jsem tankovat během toho půl roku na více místech a bez změny.
Momentálně rozjíždím diagnostiku, tak uvidíme zda něco zjistím.
Nemáte někdo zkušenosti s podobnými problémy?
Díky
Punto mk1 1.2 44kW rv.99
poslední půlrok řeším problém s trháním a cukáním při rozjezdech. Za studena auto jezdí bezchybně. Problém nastává, jakmile jedu třeba 50km v kuse bez rozjezdu a vjedu do města, kde následuje pár rozjezdů na světlech. Auto začne při rozjedu cukat jako kdybych se neuměl rozjet a rychle pouštěl spojku.
Napadlo mě, že to bude spojkou, ale po přečtení několika diskuzí si tím nejsem tak zcela jist, protože by to zřejmě dělalo stále a pokud se třeba rozjíždím i do prudkého kopce, auto se rozjede bez jediného záškubu plynule a hladce.
Zvláštní taky je, že motor se vlastně zahřeje na svou provozní teplotu mnohem dříve, než po těch zmíněných 50km, ale dělat to začne až tehdy a jako bonus to ještě neudělá pokaždé ( např. tři rozjezdy trhavé a pak jeden hladký).
Vyměnil jsem silentbloky (všechny tři), svíčky jsou relativně nové NGK (cca 4000 km), palivový filtr nový (1000km), kontakty od všech čidel a řízení zapalování vyčištěné, vzduchový filtr čistý...
Benzínem to nebude, zkoušel jsem tankovat během toho půl roku na více místech a bez změny.
Momentálně rozjíždím diagnostiku, tak uvidíme zda něco zjistím.
Nemáte někdo zkušenosti s podobnými problémy?
Díky
Punto mk1 1.2 44kW rv.99