Stránka 1 z 1
Vysoké otáčky punto II
Napsal: 15 črc 2015, 08:39
od betisa
Neřešil někdo podobný problém?Někdy mi punťa zůstává viset ve vysokých otáčkách.Když ho roztáhnu a najednou potřebuji zastavit tak vyšlápnu spojku a motor řve jak protržený.Nebo při předjíždění např.pořádně roztáhnu trojku a když přeřazuju na čtyřku tak to samé řve ve vysokých otáčkách,který nechtějí spadnout.Dělá to na všech rychlostních stupních,ale ne pokaždý.......pokud to někdo řešil,dík za pomoc.
Re: Vysoké otáčky punto II
Napsal: 15 črc 2015, 15:57
od metamor
Skus sa mrknut ci nemas zasraty senzor na klukovke
Re: Vysoké otáčky punto II
Napsal: 15 črc 2015, 17:28
od betisa
metamor píše:Skus sa mrknut ci nemas zasraty senzor na klukovke
jaký myslíš senzor? čeho?
Re: Vysoké otáčky punto II
Napsal: 18 črc 2015, 18:39
od patriot99
Zajet na diagnostiku
Takovou paseku muze delat elektronika plynoveho pedalu
Re: Vysoké otáčky punto II
Napsal: 18 črc 2015, 22:30
od betisa
patriot99 píše:Zajet na diagnostiku
Takovou paseku muze delat elektronika plynoveho pedalu
Asi budu muset absolvovat diagnostiku,ale otázka je či se něco objeví jelikož to nedělá pořád...imho nevite kolik si učtují cca?Díky
Re: Vysoké otáčky punto II
Napsal: 19 črc 2015, 08:01
od rossi
za vyčtení závad tak +/- 300- v neautorizáku.
Re: Vysoké otáčky punto II
Napsal: 19 črc 2015, 09:56
od Cabuto
hele etě než tam pojedeš nechceš se mrknout na škrtící klapku jestli ji nemáš tak zasranou že se ti prostě zasekává v plně otevřené poloze to by totiž upa odpovídalo tomu co píšeš že když po motoru chceš zátak a pak prudčeji ubereš on furt chce točit může to bejt aj pedálem hold elektronyka není u fiatu bůh ví jaká
ale já sám sem se divyl co za sajrajt se tam nachytá po 100000
Re: Vysoké otáčky punto II
Napsal: 19 črc 2015, 10:44
od patriot99
Cabuto: To mas pravdu
Minulej tyden jsem demontoval klapku a taky jsem se divil, jakej tam byl sajrajt
Pak jsem si jeste koupil sprej na vycisteni celeho sani a musim ric, ze behem cisteni jsem malem padl smradem
Jak kdybych spaloval mrtvolu
Re: Vysoké otáčky punto II
Napsal: 19 črc 2015, 10:55
od betisa
Chlapi jak se k ty klapce dostanu?Stačí sundat ten dekl od filtru 11 šroubu viz obr. a jsem na ni?
Nebo mě čeká nějaká specialitka
- filtr.JPG (48.16 KiB) Zobrazeno 5237 x
dik moc
Re: Vysoké otáčky punto II
Napsal: 19 črc 2015, 17:09
od Cabuto
hele pokud se nepletu nemusíš ani sundávat ten plast jen ji někde podním zboku najdeš vede doní hadice nebo tak něco z toho boxu tu sundáš a nejlépe a nejsnadněji nějakým sprejem já použil od luqvidmoli nebo jak to je přímo na čištění klapek a už jedeš nejlíp se to dělá ve 2 jeden drží otáčky kolem 3000 a ty stříkáš protože to dusí motor
za 5 min hotovo a cca 150kč který nemůžou uškodit a nepotřebuješ je ani celé
Re: Vysoké otáčky punto II
Napsal: 20 črc 2015, 15:07
od OndraK
Borci, v jeho puntu je klapka ovládaná lankem, takže bych nebyl tak hrr s tou elektronikou
Mrkni na to lanko, jestli je čisté, případně ho mázni grafitem. Těch 11 šroubů vůbec povolovat nemusíš, stačí ty dvě desítky zboku (jedna nad cívkama, druhá přes diagonálu na druhé straně) a ta pružinka zepředu. Klapku bych ale klidně vyčistil S CITEM nechlupatícím jemným hadříkem rukou. Protože když to vystříkáš tím sprejem, tak ty sračky stečou dolů..Bys leda musel demontovat celé těleso klapky.
Re: Vysoké otáčky punto II
Napsal: 20 črc 2015, 19:46
od betisa
OndraK píše:Borci, v jeho puntu je klapka ovládaná lankem, takže bych nebyl tak hrr s tou elektronikou
Mrkni na to lanko, jestli je čisté, případně ho mázni grafitem. Těch 11 šroubů vůbec povolovat nemusíš, stačí ty dvě desítky zboku (jedna nad cívkama, druhá přes diagonálu na druhé straně) a ta pružinka zepředu. Klapku bych ale klidně vyčistil S CITEM nechlupatícím jemným hadříkem rukou. Protože když to vystříkáš tím sprejem, tak ty sračky stečou dolů..Bys leda musel demontovat celé těleso klapky.
aha duležitá informace
kouknu na to dik
Re: Vysoké otáčky punto II
Napsal: 20 črc 2015, 20:38
od zdeno255
To lanko musí byť na voľnobehu volnejšie. Nesmie byť napnuté
Re: Vysoké otáčky punto II
Napsal: 21 črc 2015, 07:55
od Cabuto
no toho sem si ani nijak nevšiml že von má etě klasickou v tom případě to bude opravdu spíše někde přidřené lanko promazat a případně promazat aj další pohyblívé části na klapce a zkontrolovat jestli pryžina naní která se stará vlastně o zavýrání není prasklá nebo už unavená