Ostřikovač do Seicenta
Napsal: 13 kvě 2015, 10:52
Po problémech s původním motorkem ostřikovače s malým tlakem, se zpětným ventilkem u předního blatníku a trvalou nefunkčností zadního ostřikovače jsem vyzkoušel jiné, doslova revoluční řešení. Namontoval jsem duální motorek ostřikovače verze (Octavie, Felicie). Nebral jsem ten za 170 Kč, protože je to čína. Koupil jsem za 370 Kč Litovelský. Varianta s jedním zpětným ventilkem. Za koncernový konektor chtěli raketu. Vzal jsem 2 piny fastonu a po jejich nasazení zalil tavným lepidlem.
Není to ostřikovač, ale doslova malé vodní dělo. Maximální spokojenost.
Zkušennost s montáží: Nádobka v autě má motorek zasunutý zespodu. Nový motorek mám proto napojený ke dnu nádobky přes vyrobenou redukci hadičkou dlouhou asi 15 cm. Připravil jsem si držáček vlastní výroby z nerezového zemnícího pásku a motorek umístil vodorovně (naležato). Musí být umístěný pod úrovní dna nádobky, aby se zaplavoval kapalinou, není totiž samonasávací ani na minimální rozdíl hladiny - to jsem zkoušel už doma v umyvadle. Připojím hadičky, naleju kapalinu a nadšeně stříkám dopředu, dozadu, dopředu, dozadu ....... Po zhruba 20 sekundách konec a motorek běží, ale už nenasaje. Spojovací hadička je zaplavená, je v ní několik bublin. U nádobky jsem měl otevřené víčko, tak nemohlo dojít k podtlaku. Zkouším stříkat znova, nasaje. Po 20 sekundách se totéž opakuje. Odmontovávám motorek a protože se blíží tma, tak motorek připevňuju vázacíma páskama svisle k vedlejší kabeláži do prostoru vnitřní části plastového nárazníku (jinde není na svislé umístění u Seicenta místo). Motorek funguje dokonale a k přerušení už nedošlo. Celou cestu do práce si vesele stříkám na okno.
Motorek musí být bezpodmínečně jen ve svislé poloze, jak zamýšlel výrobce. Za těchto okolností je vhodný k úpravě kamkoliv. Propojovací hadička z PVC 6/4 v sání dlouhá okolo 15 cm, nesnižuje výstupní tlak.
Není to ostřikovač, ale doslova malé vodní dělo. Maximální spokojenost.
Zkušennost s montáží: Nádobka v autě má motorek zasunutý zespodu. Nový motorek mám proto napojený ke dnu nádobky přes vyrobenou redukci hadičkou dlouhou asi 15 cm. Připravil jsem si držáček vlastní výroby z nerezového zemnícího pásku a motorek umístil vodorovně (naležato). Musí být umístěný pod úrovní dna nádobky, aby se zaplavoval kapalinou, není totiž samonasávací ani na minimální rozdíl hladiny - to jsem zkoušel už doma v umyvadle. Připojím hadičky, naleju kapalinu a nadšeně stříkám dopředu, dozadu, dopředu, dozadu ....... Po zhruba 20 sekundách konec a motorek běží, ale už nenasaje. Spojovací hadička je zaplavená, je v ní několik bublin. U nádobky jsem měl otevřené víčko, tak nemohlo dojít k podtlaku. Zkouším stříkat znova, nasaje. Po 20 sekundách se totéž opakuje. Odmontovávám motorek a protože se blíží tma, tak motorek připevňuju vázacíma páskama svisle k vedlejší kabeláži do prostoru vnitřní části plastového nárazníku (jinde není na svislé umístění u Seicenta místo). Motorek funguje dokonale a k přerušení už nedošlo. Celou cestu do práce si vesele stříkám na okno.
Motorek musí být bezpodmínečně jen ve svislé poloze, jak zamýšlel výrobce. Za těchto okolností je vhodný k úpravě kamkoliv. Propojovací hadička z PVC 6/4 v sání dlouhá okolo 15 cm, nesnižuje výstupní tlak.