Stránka 1 z 1

Bravo T-jet - dotazy

Napsal: 20 dub 2015, 23:35
od turbom
Ahoj,

premyslim o koupi Bravo T-jet. Muj dalsi plan je do nej instalovat LPG.
Na co si dat pozor pri koupi?

Ve vetsinu testu se pise, ze ma Bravo2 T-jet preposilovane rizeni.
http://www.autorevue.cz/test-fiat-bravo ... ticleStart" onclick="window.open(this.href);return false;

Vozil jsem se v Linea T-jet a neprislo mi nejake extra preposilovane rizeni. Bravo ma brutalnejsi posilovac?


S jakou spotrebou se da jezdit s vejcema na zadnim plate? Dokazu se dostat na 6-6.5l/100km?




Dik za info

Napsal: 21 dub 2015, 07:35
od panaman1
Linea ma servo pohanane remenom, klasicke cerpadlo, bravo ma myslim ze elektricky posilnovac. V tom je rozdiel. Urcite dokazes zajazdit taku spotrebu. Idealne by bolo keby prefchadzajuci majitel menil olej v kratsich intervaloch ako je predpis. Takze cca 15 tis by bolo ok. Inak tie motory nezvyknu byt problemove, ale mozno by som navstivil nejaky fiiat ci nemaju tam jazdenky na predaj. Vacsinou odkupuju len auta ktore sami servisovali a mali by mat zaznamy aj o opravach.

Re: Bravo T-jet - dotazy

Napsal: 23 dub 2015, 20:36
od skala
Ahoj, mrkni na forum http://www.fiatbravoklub.cz" onclick="window.open(this.href);return false; tam probirame taky takove veci.

T-jet urcite nebudes jezdit za 6litru, ale za 8. 6,4 minimalni spotreba na daleke trasy mimo dalnici.
Dalnice tempomat 140tacho 7,4litru. Mesto 8,5.

Posilovac tak normalni. City a klasika. Naprosto normalni i na sirce gum 225

Co se tyce LPG, rozmysli si to. Mam ho namontovane,od BRC, cena i s primazavanim 35tis.Kdyz se doladi starty, tak je to v cajku. Zalezi jaky je to system. Spotreba LPG 10,5l, dalnice 140 tempomat 9,6l, mimo dlouha trasa 8,2l.

Jak ale rikam, jsou tam nekdy horsi starty. Nekdy to zlobi po nastartovani, nekdy ne. Kdyz budes jezdit s klimou, rozladi se to. Nejezdim s ni skoro vubec. Fiat a LPG nejdou dohromady, nikdy se nenaladi na 100%.