Stránka 1 z 1

GP, Bravo, Linea nebo uplne jine auto?

Napsal: 18 dub 2015, 22:39
od turbom
Ahoj, uvazuju o prechodu na novejsi a vykonejsi model.
Pozadavky jsou jasne:
1. benzin
2. instalace lpg
3. turbo
4. obcasny vylet s horskym kolem + bagazi uvnitr vozu. ( nevim, zda se do GP ci do Linea vejde)
5. do 120 000km
6. muj rocni najezd je 25 000km. Rad bych, aby auto par let vydrzelo bez vetsich servisnich a financnich zasahu.

Osobne jsem rozhodnuty pro Bravo 88 nebo 110kw. Bohuzel jich u nas moc neni. Ale radeji bych vetsi hatchback nez turecky sedan ( Linea) nebo GP s malym kufrem.

Kde na slusne ojete auto narazit? Koukal jsem na bazary a nic moc. Vetsina dotazeny ze zahranici a predpokladam,z jsou to bouracky nebo maji stocene km.

Libi se mi toto Bravo, ale uz ma dost najeto a lpg bomba konci za 3 roky.
http://www.sauto.cz/osobni/detail/fiat/ ... oFrom=list" onclick="window.open(this.href);return false;

Diky za rady, pripadne tip.

Napsal: 19 dub 2015, 22:27
od panaman1
Nikdy nepochopim ludi co si dodatpcne montuju lpg. Osobne mam lineu. Velku kufor, nad hlavou vzadu trochu menej miesta ked si tam sadnem, ale mam 190, nevyhoda je ze je to sedan, najazdene okolo 130tis, okrem bezneho servisu olej, sviecky, brzdy, rozvody som navyse menil horne ulozenie jedneho tlmica original fiat 40E , menil som sam, a.este dorazy zadnych tlmicov cena 25 dokopy, vymena tiez sam. Spotreba od 5,5 do 7. ked moc chcem ale samozrejme nenalozeny tak aj 5,2. Nalozeny 5 ludi komplet plny kufor, cesta chorvatsko dialnicnych 130 spotreba 6,2.

Re: GP, Bravo, Linea nebo uplne jine auto?

Napsal: 20 dub 2015, 21:08
od turbom
Vysvetleni je jednoduche. Tovarni nastaveni lpg neni vzdy idealni a nekdy te s problemy, ktere mas na lpg [prehazuji jako horky brambor. ( zkusenosti od lidi).
Navic, kdyz mas dobreho lpg stavare, tak se toho nebojim. S minulym autem jsem nasel 80 000km na lpg bez problemu. On dela auta, ktery maji nalitano i 200 000km na lpg a jezdi porad. Navic nektere tovarni lpg systemy nejdou ladit, nedostanes se k sw. A pripada mi take, ze maji zbytecne vysokou spotrebu az o 2l/100km vice nez na benzin. Ja mel auto vylazene tak dobre, ze jsem nepoznal prepnuti na lpg a jeste si vzalo pouze o 1 l vice lpg nez na ba.

Vypada to, ze Gp vyradim z vyberu. Je moc male a nedospele. Takze zustava Linea ( v te jsem uz jel a prolezal ji). Nelibi se mi interier, vadi sedan a je moc dlouha :-)
A pak Bravo- v tom jsem jeste nesedel.
Osobne se mi libi vice Bravo , jak interier, tak exterier, vybava atd. O Linea s T-jet mi uz 3 lidi rikali, ze umi jezdil za 6.3-6.6, Takze pocitam,ze bych dokazal jet max za 7l.
Za kolik bych dokazal jet s BRavem nevim. Doufam, ze obdobne. Motor ma stejny, akorat je o neco tezsi.
S Puntem MK2 1.2 16v 59kw jezdim podle PP za 5.1l/100= 5.5l real?.

No ted maji dve Bravo v Tjetu na Autoesa a v AAA. Ale povest bazaru se mi nelibi. NErad bych stoceninu ci splacaninu.
Kouknout se na ne ale zajedu.

Napsal: 20 dub 2015, 22:30
od panaman1
A prerazal si si navratnost lpg vratane servisov, kontrol, montaze, v porovnani s jazdou na benzin ked zratas povedzme spotrebu 6l? podla mna je minimalna a nerentabilna...

Re: GP, Bravo, Linea nebo uplne jine auto?

Napsal: 20 dub 2015, 23:08
od turbom
Za rok najedu 20-25000km. Montaz stoji 23 000kc. Navic platim pouze 200 kc za rok za revizi lpg zarizeni- kontrola tesnosti atd. Za max. 1.5 roku je to splacene a setrim.


Jizda na lpg je levnejsi nebo stejna jako diesel se spotrebou 4l/100km.