MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje - Lubosh_CZe
Napsal: 26 bře 2015, 23:08
edit:// 10. 5. 2015
............. D E N Í K .............
* 3/2015 - pořízení Punťáka = 20.000 Kč (171.000 km) s přepisem + evidenčkou a pojistkou plus 3.500 Kč
* 4/2015 - olej (Shell), filtry (Mann), svíčky (Bosch 4), boční blikače = 3.000 Kč (diody, žárovky, folie na světla apod. do 1.500 Kč), introš "Cult" - zdarma
* 5/2015 - repas zadní nápravy / uložení - 2.000 Kč
-----------------------------------------------------
Zdravím přátelé italských hřebců !
Po několikaleté odmlce (cca 8 let) jsem se vrátil zpět mezi Vás. Na foru jsem kdysi byl i registrován se svým tehdejším červeným Punťou viz. foto.
To byl bourák ...
No abych to zkrátil, nedávno se mi tak nějak zastesklo po nějakém tom přibližovadle (mám ještě Superba s dvaapůlitrovou V6tkou, takže asi chápete co myslím tím "přibližovadlem") co bude málo žrát, rychle se ohřívat a bude na to pakatel pojistka / díly. No a jako bonus jsem chtěl něco nahoře BEZ "na léto" na výlety k vodě.
No a co z toho vyplynulo ? Punťák v kábru od pana Bertoneho ! Volba byla tak nějak jasná, jelikož jsem se svým prvním "italem" byl nadmíru spokojen.
Je to fakt mazel, zakoukal jsem se do něj hned, na první pohled a už se moc těším, jak pořádně vykoukne sluníčko.
Má zasebou už 171 tis. km, vyroben 7/1998 ve výbavě ELX (el. přední i zadní okna, el. stahování střechy, servo, airbagy, centrál na DO, př. mlhovky, imobilizér, otáčkoměr atd. atd.) Dokonce jsem k němu dostal i 4 ks orig. modrých klíčů ... Bonus byly zimáky na plech. discích (14" 185/60), na autě ALU 7JJx15 et35 s pneu 195/50.
Co se stavu týče, má nějaké drobné mušky, ale nic s čím bych si nedokázal poradit. Technicky je naprosto v pořádku, nový výfuk, rozvody, filtry, olej atd.
V dohledné době mě čeká pár "oprav a vylepšení", jako bílé boční blikače, zadní kouřové lampy, LED žárovky, žárovky do předních světlometů (co mě překvapilo je kombinace H1 + H1 ... Moje původní Punto z 94 roku mělo H4 ?! Zřejmě "faceliftová" fičura), možná nějaký "lehce ostřejší" výfuk, nižší (štelovací) podvozek a když zbydou ještě koruny tak nová střecha (moje má pár vad, ale neteče skrz ní). Jo a určitě budu chtít dodělat ostřiky světel, dvoudílný lízátko Golf mk.III VR6.
No, zcela určitě budu přidávat obrázky s probíhajícím postupem oprav/úprav zde na foru. Rád bych tady řešil také různé "problémy/závady" apod.
Začnu hned první:
* vakl v pantech řidičovo dveří, jak odstranit ? (dole jsem dotáhl, ale stejně po otevření lehce popadnou dveře dolů)
* nejde stahovat spolujezdcovo okno (prodávající tvrdil, že ještě "nedávno" šlo ... ). Kabeláž ? Motorek ?
* zadní náprava, klasika, zatím jen lehký "Áčka" - uložení ...
To je zatím vše, co mě nyní napadá.
btw: Více foto v albu zde: http://offroader4x4.rajce.idnes.cz/Fiat ... by_Bertone" onclick="window.open(this.href);return false;
PS: Co mě dosti překvapilo je, jak tahle malá "tryskomyš" (jak jí nazvala přítelkyně) jede ! Ten motor je v kombinaci s váhou Punťi fakt zážitek, hlavně od 3,5 tis. ot./min ...
............. D E N Í K .............
* 3/2015 - pořízení Punťáka = 20.000 Kč (171.000 km) s přepisem + evidenčkou a pojistkou plus 3.500 Kč
* 4/2015 - olej (Shell), filtry (Mann), svíčky (Bosch 4), boční blikače = 3.000 Kč (diody, žárovky, folie na světla apod. do 1.500 Kč), introš "Cult" - zdarma
* 5/2015 - repas zadní nápravy / uložení - 2.000 Kč
-----------------------------------------------------
Zdravím přátelé italských hřebců !
Po několikaleté odmlce (cca 8 let) jsem se vrátil zpět mezi Vás. Na foru jsem kdysi byl i registrován se svým tehdejším červeným Punťou viz. foto.
To byl bourák ...
No abych to zkrátil, nedávno se mi tak nějak zastesklo po nějakém tom přibližovadle (mám ještě Superba s dvaapůlitrovou V6tkou, takže asi chápete co myslím tím "přibližovadlem") co bude málo žrát, rychle se ohřívat a bude na to pakatel pojistka / díly. No a jako bonus jsem chtěl něco nahoře BEZ "na léto" na výlety k vodě.
No a co z toho vyplynulo ? Punťák v kábru od pana Bertoneho ! Volba byla tak nějak jasná, jelikož jsem se svým prvním "italem" byl nadmíru spokojen.
Je to fakt mazel, zakoukal jsem se do něj hned, na první pohled a už se moc těším, jak pořádně vykoukne sluníčko.
Má zasebou už 171 tis. km, vyroben 7/1998 ve výbavě ELX (el. přední i zadní okna, el. stahování střechy, servo, airbagy, centrál na DO, př. mlhovky, imobilizér, otáčkoměr atd. atd.) Dokonce jsem k němu dostal i 4 ks orig. modrých klíčů ... Bonus byly zimáky na plech. discích (14" 185/60), na autě ALU 7JJx15 et35 s pneu 195/50.
Co se stavu týče, má nějaké drobné mušky, ale nic s čím bych si nedokázal poradit. Technicky je naprosto v pořádku, nový výfuk, rozvody, filtry, olej atd.
V dohledné době mě čeká pár "oprav a vylepšení", jako bílé boční blikače, zadní kouřové lampy, LED žárovky, žárovky do předních světlometů (co mě překvapilo je kombinace H1 + H1 ... Moje původní Punto z 94 roku mělo H4 ?! Zřejmě "faceliftová" fičura), možná nějaký "lehce ostřejší" výfuk, nižší (štelovací) podvozek a když zbydou ještě koruny tak nová střecha (moje má pár vad, ale neteče skrz ní). Jo a určitě budu chtít dodělat ostřiky světel, dvoudílný lízátko Golf mk.III VR6.
No, zcela určitě budu přidávat obrázky s probíhajícím postupem oprav/úprav zde na foru. Rád bych tady řešil také různé "problémy/závady" apod.
Začnu hned první:
* vakl v pantech řidičovo dveří, jak odstranit ? (dole jsem dotáhl, ale stejně po otevření lehce popadnou dveře dolů)
* nejde stahovat spolujezdcovo okno (prodávající tvrdil, že ještě "nedávno" šlo ... ). Kabeláž ? Motorek ?
* zadní náprava, klasika, zatím jen lehký "Áčka" - uložení ...
To je zatím vše, co mě nyní napadá.
btw: Více foto v albu zde: http://offroader4x4.rajce.idnes.cz/Fiat ... by_Bertone" onclick="window.open(this.href);return false;
PS: Co mě dosti překvapilo je, jak tahle malá "tryskomyš" (jak jí nazvala přítelkyně) jede ! Ten motor je v kombinaci s váhou Punťi fakt zážitek, hlavně od 3,5 tis. ot./min ...