Stránka 1 z 2
Časte vypalovanie stretavacky
Napsal: 13 bře 2015, 12:06
od qwyx
Zdravím.
Dosť často (cca 1x za mesiac) sa mi vypaľuje žiarovka na stretávacom svetle na ľavej prednej strane. viete mi niekto poradiť kde by mohla byť príčina a čo s tým?
Za odpoveď vopred ďakujem.
Re: Časte vypalovanie stretavacky
Napsal: 13 bře 2015, 19:16
od Jaroslav1
Napiš kolik km za ten měsíc najedeš a nebo km od výměny nové žárovky do spálení žárovky.
Jaké žárovky používáš?
Startuješ s rozsvícenými světly?
Re: Časte vypalovanie stretavacky
Napsal: 13 bře 2015, 22:35
od qwyx
Mesačne spravím tak 400-600 km, štartujem so zhasnutými svetlami a zapínam až po naštartovaní. Používam -------------> viď foto v linku
Akurát som ju vymenil a popritom som našiel v priehradke staršiu vypalenu a keď na ne pozriem tak špirála je neporušená ale vyzerá že sú spálené zvonku. Viď. foto v linku.
link:
https://onedrive.live.com/redir?resid=9 ... 6E5%213340" onclick="window.open(this.href);return false;
Napsal: 14 bře 2015, 00:35
od panaman1
Co tak skusit nejake znackovejsie ziarovky? myslim ze cenovy rozdiel by sa mohol vratit...osobne mam dobru skzsenost so znackou NARVA, pripadne klasika osram....tamtu znacku som nikdy vzivote nevidel....
Re: Časte vypalovanie stretavacky
Napsal: 14 bře 2015, 10:10
od Jaroslav1
Tak-že ujedeš v půměru 500km,přibližně při prům.rychlosti 40km/hod.a vychází mi 12 a půl hodiny svícení a je po ní.
Toto jsou Francouzké žárovky pro starší vozidla a cena je kolem 30,-CZK.
Jak píše panaman1,
kup si kvalitnější a ty mají svítivost kolem asi 3 000 hodin i více.
zjisti si co máš za žárovku v pravým světle,tam se nepálí.
Co vím tak na Fabi ty žárovky taky odcházely a tak tam výrobce vymyslel předřadný odpory ale to není tvůj případ.

Re: Časte vypalovanie stretavacky
Napsal: 14 bře 2015, 10:31
od qwyx
V pravom je tuším tá istá, ale nie som istý. Ešte som mal doma jednu v zásobe tak som ju včera vymenil uvidím koľko vydrží potom skúsim niečo lepšie teda radšej uvidíme čo to spraví. Aj mi viete odporučiť čo by bolo najvhodnejšie?
Napsal: 14 bře 2015, 10:34
od panaman1
Skus ako som pisal znacku NARVA, s tymi mam dobru skusenost, alebo klasiku OSRAM.
Napsal: 14 bře 2015, 10:35
od panaman1
Samozrejme nukdy sa nechytat sklenenej casti ziarovky.
Re: Časte vypalovanie stretavacky
Napsal: 14 bře 2015, 10:55
od qwyx
Hej to je jasné. Vždy som ju držal len za kovovú časť.
Re: Časte vypalovanie stretavacky
Napsal: 14 bře 2015, 11:09
od peter963
Ja mam OSRAM H1 v hlavnych aj v dennom svieteni uz vise roka a stale svietia.Takze skus dat tam nejake lepsie tak ako pisu ostatny
Re: Časte vypalovanie stretavacky
Napsal: 14 bře 2015, 22:17
od qwyx
No takže dnes keď som išiel z práce všimol som si že zasa naľavo nesvietim. Nesvietila ani 3 hodiny. Tak som rovno kúpil toto:
https://onedrive.live.com/redir?resid=9 ... 6E5%213342" onclick="window.open(this.href);return false;
a pri výmene žiarovky som zo svetla vytiahol toto:
https://onedrive.live.com/redir?resid=9 ... 6E5%213345" onclick="window.open(this.href);return false;
Dúfam že táto už aspoň rok vydrží. Budem informovať.
Napsal: 14 bře 2015, 23:23
od panaman1
Vsetci sme zvedavi
Re: Časte vypalovanie stretavacky
Napsal: 15 bře 2015, 11:03
od Jaroslav1
A taková hezká Francouzká žárovka
https://onedrive.live.com/redir?resid=9 ... 6E5%213345" onclick="window.open(this.href);return false;
je v kopru.

Re: Časte vypalovanie stretavacky
Napsal: 15 bře 2015, 19:04
od CrazyApe
Je pekne, ze ti vsichni poradili abys koupil lepsi zarovky ale ja si nemyslim ze zarovka za 30kc vydrzi svitit 500km ... kup voltmetr a zmer napeti. Na svorkovnici, na baterce pokud je auto chciple aspon po 2-3h odstate a jeste nastartovane.
Re: Časte vypalovanie stretavacky
Napsal: 16 bře 2015, 07:26
od Cabuto
No souhlas neříkám že lepší žárovka nemůže bejt zlepšení ale podle mě když ti takhle pěkně bouchla tam může bejt vysoké napětí nebo prostě něco špatně protože toto je až moc velkej rozdíl ale však uvidíš já bych teda nechal napíchlej voltmeter a zmeřil jak ve vyplém stavu tak aj behem startování případne při prošlápnutí plynu a držení otáček někde ve středu a případně aj při změnách zátěže tedy klíma brzdy atd jak to kolísá jestli tam nění nějaká špička která to vždy odvaří. pak se dá právě doplnit kabeláž nějakejma odporovejma drátkama jak na škodovky a tím se tohle většinou vyřeší
