Moc prosím o pomoc! :)
Napsal: 01 úno 2015, 20:39
Zdravím vás všechny.. Mám fiata cinque 1.1 sporting, 40kw r.v. 1998
Začal jsem řešit problém s vysokou spotřebou paliva. Auto strašně "smrdí" .. má přiliš bohatou směs paliva. Byl jsem na stk.. emise velmi špatné ( samozřejmě za menší uplatek prošlo )
Takže zkusil jsem vyměnit lambda sondu.. bez výsledku.. poté jsem vyměnil teplotní čidlo motoru.. také bez výsledku, dále jsem vyměnil celou vstřikovací jednotku a pořád to stejné.. ale zjistil jsem že po zapnutí kličku v zapalování stále běží podávací čerpadlo a nevypne se. Po odpojení konektoru krokového motorku, který je na vstřikovací jednotce čerpadlo vypne a motor má i lepší směs paliva.. akorát zase skáčou na volnoběh otáčky.. zkusil jsem tedy vyměnit celou tu vstřikovací jednotku i s jiným motorkem ale bez výsledku.. i když ta vstřikovací jednotka je z vrakáče od známého.. takže není 100% jistota že to funguje jak má.
Už dále nevím co dál.. kdyby mohl někdo poradit tak bych byl moc vděčný
Začal jsem řešit problém s vysokou spotřebou paliva. Auto strašně "smrdí" .. má přiliš bohatou směs paliva. Byl jsem na stk.. emise velmi špatné ( samozřejmě za menší uplatek prošlo )
Takže zkusil jsem vyměnit lambda sondu.. bez výsledku.. poté jsem vyměnil teplotní čidlo motoru.. také bez výsledku, dále jsem vyměnil celou vstřikovací jednotku a pořád to stejné.. ale zjistil jsem že po zapnutí kličku v zapalování stále běží podávací čerpadlo a nevypne se. Po odpojení konektoru krokového motorku, který je na vstřikovací jednotce čerpadlo vypne a motor má i lepší směs paliva.. akorát zase skáčou na volnoběh otáčky.. zkusil jsem tedy vyměnit celou tu vstřikovací jednotku i s jiným motorkem ale bez výsledku.. i když ta vstřikovací jednotka je z vrakáče od známého.. takže není 100% jistota že to funguje jak má.
Už dále nevím co dál.. kdyby mohl někdo poradit tak bych byl moc vděčný