Zdravíčko...na mé "popelnici" (snad fiaťáci odpustí ale kdyby jste to viděli dáte mě za pravdu ) jsem jel z práce a zničehož nic pedál tvrdý jak prase a já musel brzdit zapřenej o volant skoro ve stojě abych tu herku vůbec zastavil...
Co jsem se díval tak hadičky jsou neporušený až na zřejmě ERG ventil či co to je za cipovinu a při jeho odpojení žádný podtlak v hadici nebyl (při nastartovaným motoru a sešlápnutí plynu)
Je divný že nikde nic nesyčí a pedal jakoby do poloviny ještě s přimhoužením oka jde dobře ale nebrzdí to tolik jak s posilovačem a pak je pedal tvrdý a při pořádným opření to začne trochu brzdit což přisuzuji spíše k zavzdušněným brzdám.
Tudiž bych to viděl na vakuové lopatkové čerpadlo ale bohužel jsi nejsem jistý může to být ještě něco jinýho?
Dá se vůbec to vakuové čerpadlo rozebrat??
A poslední dotaz kde najdu "podtlakovou membránu"? (jen jsem slišel že by tam něco takovýho mělo být )
Nefunkční posilovač brzd
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Nefunkční posilovač brzd
Fiat Punto MK1 SX 1,7 TD 52kw rv. 95 - Dosloužil :(
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
- Reklama
Re: Nefunkční posilovač brzd
Mno tak už radu nepotřebuji neboť jsem urval závit k vakuový pumě tudiž jsem tam dal šroub a vyřadil tak posilovač nadobro
Fiat Punto MK1 SX 1,7 TD 52kw rv. 95 - Dosloužil :(
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03