benzín přimo do klapky karburátoru? 55s 1.1
Napsal: 13 led 2015, 18:35
zdravím všechny,
rád bych poprosil o odpověď na dvě otázky. Dobře jsem hledal, než jsem založil nové téma, ale chci si být jist.
1. Můžu zkusit stříknout palivo přímo pod klapku vstřikovací jednotky? Potřebuju zjistit, jestli auto při pokusu o nastartování aspoň škubne
2. Můžu odpojit přívodní hadičku paliva do karb. a nechat po otočení klíčkem odstříkat část paliva v "oběhu"?
Punto půl roku stálo (po asi 1. měsíci šel po nastartování černý kouř z výfuku), potom jsem po několika pokusech s baterkou zjistil, že praskl alternátor. Nyní vyměněn, ale auto nestartuje. Jen točí, ale ani necukne.
Cívky jsem dnes měřil, baterie ok, všechny pojistky ok, čerpadlo vrní, kontrolka vstřiku zhasne..
Chvilku jsem jezdil na E85+N95, mám podezření, že se mohlo Éčkem nějak poškodit vstřikování (obecně), tím že auto dlouho stálo. Říkám si, jestli jsem mohl nabitou baterií při pokusu o start s de facto zkratem v alternátoru něco odpálit, když to údajně není okruh chráněný pojistkami...
Předem díky za reakce,
Michal
rád bych poprosil o odpověď na dvě otázky. Dobře jsem hledal, než jsem založil nové téma, ale chci si být jist.
1. Můžu zkusit stříknout palivo přímo pod klapku vstřikovací jednotky? Potřebuju zjistit, jestli auto při pokusu o nastartování aspoň škubne
2. Můžu odpojit přívodní hadičku paliva do karb. a nechat po otočení klíčkem odstříkat část paliva v "oběhu"?
Punto půl roku stálo (po asi 1. měsíci šel po nastartování černý kouř z výfuku), potom jsem po několika pokusech s baterkou zjistil, že praskl alternátor. Nyní vyměněn, ale auto nestartuje. Jen točí, ale ani necukne.
Cívky jsem dnes měřil, baterie ok, všechny pojistky ok, čerpadlo vrní, kontrolka vstřiku zhasne..
Chvilku jsem jezdil na E85+N95, mám podezření, že se mohlo Éčkem nějak poškodit vstřikování (obecně), tím že auto dlouho stálo. Říkám si, jestli jsem mohl nabitou baterií při pokusu o start s de facto zkratem v alternátoru něco odpálit, když to údajně není okruh chráněný pojistkami...
Předem díky za reakce,
Michal